{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.463 visninger | Oprettet:

hjælp mine hanhunde slås {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen
jeg håber der er nogen derude der kan hjælpe mig
jeg har tre schæfer på henholdsvis 4 maneder 4 år og 5 år og har nu anskaffet mig en grand danios på 1 år det er så hans 4 hjem da han åbenbart blev for dyr for folk da han skulle opereres for endtropion på begge øjne som jeg nu har fået ordnet dejligt.
men problemet er at han har kunne fint med alle sammen en til her den anden dag og nu kan hverken min grand eller schæferhan tåle synet af hinanden ude går det fint når jeg ikke er der men her inde bliver det til meget blodigt slåskamp så nu er det adskilt og tæver jeg har er blevet steriliseret så jeg aner ikke hvad jeg kan gøre for at de kan tåle hinanden please hjælp mig ??? elsker alle mine dejlige hunde
vh lone


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mine hanhunde slås
  • #3   13. feb 2011 Stemmer i med Majbritt på denne her...

  • #5   13. feb 2011 er også enig med Majbritt og Sarah.

    Har hundene først set sig sure på hinanden og endda været i kamp som du beskriver er det meget ofte sket - de vil huske det for altid, og der vil altid være risiko forbundet med at sætte dem sammen igen, især når det er så store hunde, der er tale om.


  • #6   13. feb 2011 Stemmer i med Maj-Britt og Sarah.

  • #7   13. feb 2011 Stakkels hund siger jeg bare hvis den skal have et 5. Hjem...

  • #9   13. feb 2011 hej rikke
    det lyder som en fornuftig løsning det gik fint de første tre uger men pludselig fra den ene dag til den anden gik det galt da de alle var i bryggerset for lige at dampe af og få tørre poter så gik det galt og jeg måtte skille dem af men har en ide om at det er mig de slås om da jeg går og nusser om dem og har måske nusset mere med min gd da han blev opereret og bare igennem en dør tænder de fuld stændig af
    vi har prøvet at binde gd til en snor i stuen og lade den gamle schæfer han være henne ved os i sofaen
    og at skille mig af med ham bliver min sidste løsning da jeg sys han har været rigligt igennem i den alder han har
    det er første gang min han schæfer har angrebet nogen som helst og ingen af mine hunde er onde af natur han har osse hoppet på GD mange gange hv or jeg har stoppet ham i den men det var måske en fejl ??


  • #11   14. feb 2011 hej igen
    mange tak for du gider at komme med gode råd og lyder ret fornuftig men de slås næsten igennem døren så tør næsten ikke at lukke dem frit inde i huset og det er kun inde i huset de ikke kan sammen jeg har nok pylret for meget om GD da han blev opreret og dyrlægen sagde jeg ikke skulle lukke dem sammen i en uges tid så det or tris det er blevet sådan da de i 3 uger har rendt rundt og leget sammen
    jeg har prøvet at binde GD til radiator og ladet min schæfer ligge i sofaen men uha da det er vildt lige så snart de får øjen kontakt flipper de men jeg vil da prøve og give det tid
    tusin tak for hjælpen
    vh lone


  • #12   17. feb 2011 kan jeg evt prøve med en kemisk kasteration først nu går det bare galt min kærste er blevet bid voldsomt i forsøg på at skille dem af selv om de var i snor og selv igennem en låst dør flipper de ud jeg er bare ked af de ikke kan sammen da de er så dejlige hver især hmm håber på svar??

Kommentér på:
hjælp mine hanhunde slås

Annonce