{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Hund Stjålet i København {{forumTopicSubject}}

Jeg har kopiret denne fra en status på facebook:

Vores elskede lille Hubert er blevet stjålet den 15/2. Hubert blev taget af to mænd foran Super Brugsen på Vesterbrogade i København, som kørte væk i en gammel rød Mazda 6. Han er 12 uger, creme/beigefarvet og en blanding mellem cavalier king charles spaniel og japansk spids. Vær venlige og spred ordet, vi vil meget gerne have vores hund igen !! Dusør 5000 kr. Andrea Jonsdottir og Martin Wolhardt Kjærsgaard.

Der er desværre ikke noget telefon nr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund Stjålet i København
  • #1   17. feb 2011 Det er 4 gang den er blevet skrevet herinde . Men det er trist.

• #2   17. feb 2011 Ved der står telefonnummer på denne plakat http://www.hundogejer.dk/uploads/Hubert%20ny%20efterlysning.pdf smiley

• #3   17. feb 2011 hvordan tør man at binde sin lille hund udenfor en butik uden overvågning?????????????

• #4   17. feb 2011 ja jeg fatter heller ikke man lader sin dejlige lille/stor hund stå udenfor en butik imens man handler.. dejligt nemt at få sig en skøn hund, bare tag snoren af krogen hvis man tør....ja hvis man tør stjæle en oksesteg i super markedet, så er det vis nemmere at stjæle en hund i krogen... ufff det er slemt...

• #5   17. feb 2011 Selvfølgelig er det totalt langt ude at der virkelig findes så forfærdelige mennesker som kan finde på at stjæle en hund. MEN jeg kan simpelthen ikke lade være med at tænke at jeg håber at tyven kan passe bedre på hunden. For man stiller fandme bare ikke en 12 uger gammel hvalp udenfor!! Og så i denne kulde?? Føj hvor er det bare snot dumt!! Og uansvarligt.

• #6   18. feb 2011 hader at skulle sige det, men jeg er fuldstændig enig med Christina, Thomas og Charlie A

• #7   18. feb 2011 2 ovenover....ja fatter det heller ikke, men ønsker da den bliver fundet...

• #8   18. feb 2011 Hey hey hey hey hey .. Hubert var ikke alene.. martin kiggede flere gange ud og nåede kun at vende ryggen til i få min, han stod med hubert og deres anden hund og ventede på at det blev hans tur til at komme til...

Er man ikke en kendt hundeejer eller kendt i kbh og man kommer fra det mørke jylland hvor man for det meste kan gøre sådan , så er det altså kulturchok at komme til kbh.. jeg husker fra min barndom at der kunne ens hund sagtens komme med ud og handle i kbh..

jeg kunne ALDRIG selv finde på at stille min hund sådan et sted, men man kan godt lige vise lidt respekt og lidt omtanke...

• #9   19. feb 2011 HUBERT ER TILBAGE!!!!!!!!!

Pga denne gruppes fantastiske arbejde, er det lykkedes at presse ''kidnapperne'' så meget at de til sidst tog kontakt til os! De pressede os til at betale 6000 hvis vi ville se Hubert igen. Min mor og bedsteforældre kørte til Gellerup parken og mødtes med forskellige mennesker der bad dem køre forskellige steder hen hele tiden, indtil de til sidst fik Hubert mod betaling.

Det er surt at det lykkedes dem at tjene penge, men for VILDT atvi har Hubert tilbage!!!

Jeg kan slet slet ikke sige nok tak til alle jer dejlige mennesker der har hjulpet os så meget! WE ♥ YOU smiley I er fantastiske mennesker allesammen, og i kan være stolte af det i har gjort for os!

Hubert var lidt skræmt og har haft nogle hårde dage, men han bliver rigtig forkælet lige nu og han kunne straks kende sin farmor smiley

TAK TIL JER ALLE!!!! VI GJORDE DET SGU!!! smiley

Kommentér på:
Hund Stjålet i København

Annonce