1.668 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Fenemal (erfaringer) Fenemal (erfaringer)

Vores Tyson er igår startet på Fenemal, vi vil gerne høre andres erfaringer med medicinen , bivirkninger, hvordan er det gået i fremtiden osv.

Alt der omhandler Fenemal behandling er interessant idet vi er helt nye overfor det at stå med en hund der er epileptiker.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fenemal (erfaringer)
  • #2   25. feb 2011 Sådan virker det også på Tyson, men han virker også desorinteret og har ingen balance.

• #4   25. feb 2011 Jeg har også talt med dyrlægen, som synes vi skal se tiden an til efter weekenden - for forsætter det skal han muligvis sættes ned i dosis.

• #5   25. feb 2011 Min hund fik Fenemal i en kort periode efter et voldsomt epilepsianfald, men hun blev netop sløv og ukoncentreret og forvirret, så jeg stoppede igen.
    Jeg fik faktisk selv fenemal mod graviditetskvalme for mange år siden og det fik det faktisk skidt, selvom kvalmen forsvandt.... senere fandt man så ud af at det kunne skade drengefostre... heldigvis fik jeg en pige...

• #6   25. feb 2011 Ja det lyder bestemt til for høj en dosis. Pga. din hunds manglende balance.
    men jeg forstår godt dr.dyrs problem med at finde starts dosisen, da din vuf jo lige har haft et par kraftige anfald..
    Men du må kunne læse dig frem til om dosisen er alt for høj "i forhold til normalen" der står gerne under lægemidlet hvor meget man bør gi pr.kg legemsvægt, og det vil jo så sige at din vaps skal ha en del, da den jo ikke er i den lette ende af skalaen.

Jeg håber at i hurtigt får fundet frem til den rigtige dosis, for det er ikke rart for et dyr ikke at kunne styre balancen.

Jeg ønsker jer held og Lykke med det hele..

• #7   25. feb 2011 Anita: Vores dyrlæge forklarede netop at dosisen måske var for høj, men at vi skulle se tiden an til efter weekenden idet vi jo først startede behandlingen igår.
    Han virker heldigvis lidt mere frisk og har (7-9-13) ikke haft et anfald idag smiley

Kommentér på:
Fenemal (erfaringer)

Annonce