{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en kedelig episode
  • #2   1. mar 2011 "Manden, som er særdeles godt kendt af politiet, hidsede sig op og truede kvinden med vold, hvis hun kontaktede politiet. "

    Endnu en af de ekstreme klaphatte... :S smiley
    Stakkels kvinde og stakkels hund!


  • #3   1. mar 2011 Jeg troede man kaldte det en muskelhund? ;P

  • #4   1. mar 2011 Det er vel næsten ligemeget hvad det hedder så længe man forstår hvad der ligger bag ?

  • #5   1. mar 2011 For pokker da også...............

  • #6   1. mar 2011 Hvor er det sørgeligt

    tror efterhånden ikke vi skal sætte næsen op efter en lempelse af hundeloven med alle de klaphatte der findes.

    Det Er altså ikke alle kamp / muskel / liste hundeejere der er sådan, men få kan virkelig ødelægge det for mange


  • #7   1. mar 2011 Hvor er det forfærdeligt at sådan en idiot har sådan nogen hunde.. Stakkels dame og hendes hunde

  • #8   1. mar 2011 Maj-Britt -

    To piger uden hund, eller hvad ?


  • #9   1. mar 2011 Æv altså. Netop den slags idioter, undskyld mig, der er skyld i hundeloven og skyld i den næppe bliver mildnet. Øv

    Stakkels dame, må da være sin sag at klare angrebet, men så tilmed blive truet med vold. Føj da


  • #10   1. mar 2011 Det er skuda latterligt !
    Sådan en idiot, som er total ligeglad med hans med mennesker og dyr !
    sikke et fjols !!! Grrr ..


  • #11   1. mar 2011 årh manner :o(

    ps hader altså når journalister laver sådanne artikler uden lige at skrive hvordan de hunde, der blev overfaldet har det....


  • #12   1. mar 2011 der er faktisk utrolig mange hændelser med hunde der skambider :-(.
    syntes godt nok det er trist, og jeg syntes det er mere end i orden, at de pågældende racer, som ikke er på listen, kommer på listen efter en længerevarende observation. gør dem dog ulovlige ligesom pitbulls!!!

    min kusine i USA har en pitbull - fantastisk hund - men jeg ved også, at der går mord i øjnene på hende når hun ser en anden hund, eller et andet levende dyr.
    de hunde kan være NOK så dejlige, og gode familie hunde, men i bund og grund er de jo avlet til at dræbe. ud med dem!!


  • #14   1. mar 2011 Endnu engang ser man, at den nye hundelov ikke fungerer efter hensigten mht at undgå hundeoverfald. Dem der før 1/7-10 var hensynsløse over for andre mennesker er det stadig.

    Eftersom artiklen ikke nævner skader på hunde/mennesker må det dog formodes, at der ikke er sket fysiske skader hvilket jo er positivt. Men det gør vel, at sagen ikke adskiller sig så meget fra alle andre hundeoverfald fra løse hunde der foregår dagligt, ud over det er listehunde. Så grunden til, at sagen når en avis er vel at hundene efter sigende er amstaffs (dog tvivler jeg stærkt på det er ægte amstaffs).
    Jeg synes det er fint artiklen bringes da det jo endnu engang beviser pointen med, at loven ikke virker, men selvfølgelig er det som amstaff-ejer surt at se racens navn/rygte endnu engang sværtes til (om så det er amstaffs eller ej så skader det racen).


  • #16   1. mar 2011 Krumme - Så er det godt der findes "voldsomme" mopser smiley

  • #17   1. mar 2011 Sabina: Det er noget af en påstand, at sige de er avlet til at dræbe. Det ville nok gavne, at sætte sig ind i historien om en given race før man udtaler sig så skråsikkert om den.

  • #18   1. mar 2011 Sabina, så du mener, at man ikke skal tage fat i sagens kerne, de dumme hundeejere, men bare forbyde og forbyde. Så ender vi jo med kun at have små hunde i DK!

  • #20   1. mar 2011 Freja: Din kampmops er garanteret på OBS-listen ved navns nævnelse *GGGGGGG*

  • #21   1. mar 2011 Maj-Britt

    Hold da op ! Godt at den er fjernet, og stakkels tøser smiley


  • #22   1. mar 2011 Stakkels kvinde og stakkels hendes hunde ..

    Men jeg kan nu stadig ikke lade være med at tænke, stakkels hans to hunde .. At han er så stor en klaphat og det skulle sateme ikke undre mig at de to hunde fik nogle på kassen derhjemme .. Undskyld jeg genereliserer her, men det er tit og ofte sådanne mennesker der også giver deres hunde nogle på skrinet ..

    En herude ved mig havde overtaget en ung amstaff og en af mine venner (hans nabo) fortalte hvordan han kunne høre ham gå amok i lejligheden og hans hund hylede og skreg i vilden sky ..

    Han sidder heldigvis inde for 7 domme og hans hund er vidst nok blevet aflivet ..

    Stakkels alle de hunde og mennesker der bliver angrebet, stakkels hunde med latterlige ejere og stakkels ansvarlige muskelhunde ejere ..


Kommentér på:
Endnu en kedelig episode

Annonce