{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

Jer der træner {{forumTopicSubject}}

Kender I det her produkt?

http://dalumdyrehandel.dk/shop/manners-minder-1648p.html

Manners Minder, den kan bruges til fjernbelønning, jeg forestiller mig at bruge den til agility til indlæring af felter.

Er der nogen af jer der har prøvet den?



http://dalumdyrehandel.dk/shop/manners-minder-1648p.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer der træner
  • #1   8. mar 2011 har ikke prøvet den men det lyder smart kunne være rigtig god til agility

  • #2   8. mar 2011 Jeg synes, den er for stor og klodset i forbindelse med felter, og så synes jeg, den er langsom til at få godbidderne ud.

  • #3   8. mar 2011 Jeps - jeg har den.

    Har ikke fået brugt den så meget, som forventet - synes også den er lidt lang tid om at få gufferne ud.

    Men den er god, hvis der skal afledes. Mine hunde kan stresse op, når jeg blender noget i køkkenet - så er det bare at sætte den på, så er de optaget af det smiley


  • #4   8. mar 2011 Hmmm, kender den ikke så godt,
    men vrker på mig lettere overflødig.

    Ville måske godt kunne bruge den til lidt lettere aktivering, meeen, som decideret belønningssystem i forbindelse med mere komplicerede arbejdsøvelser hælder jeg langt mere til de mere traditionelle belønningsmetoder, som kropssprog, ros og lyd smiley

    I mine øjne kunne vi nærmest bare ligge godbidder under nogle plastikkopper istedet for at betale 1000 kr. til et stort skrummel smiley


  • #5   8. mar 2011 Lapinette Collies.

    Hvordan virker den sådan mere præcist? ved som sagt ikke så meget om den, en er da nysgerrig.:)


  • #7   9. mar 2011 Den er altså meget godt til belønning på afstand. En af grundreglerne i klikkertræning er jo klik= belønning, og efter klik skal guf falde indenfor 3 sek.

    Hvis hunden først skal løbe 20 meter ud i feltet, man klikker for en perfekt stå - så går der immervæk noget tid inden man når ud og giver den guffen.

    Derudover - når man har haft nogle hunde igennem LP-programmet, finder man ud af, der er visse ting, som gentager sig. F.eks i feltet - at netop den tid, der går inden man når ud, kan få hunden til at ville løbe en i møde - godbidden trækker.

    Det samme i stillingsskift, hvor hun også drages mod godbidden.

    Hvis man sætter Manners Minder BAG hunden og belønner bagved, undgår man denne dragning - og fejl.


  • #8   9. mar 2011 Det er ikke min oplevelse hunden kun har øje for godbidsmaskinen. Tværtom.......... For skulle den have det, opnår den jo intet..........

    Det er stadig fører der klikker, for rette adfærd - og er den der ikke, så er der ingen godbid.


  • #10   19. mar 2011 Ja, den ser, da egentligt meget spændende ud -

    men tænker også på det med fokuset, maskinen vs. ejeren smiley


Kommentér på:
Jer der træner

Annonce