Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Steriliseret tæve
  • #1   11. mar 2011 Hmmmm, det BURDE den ikke kunne, da livmoderen jo ikke får tilført hormon og det er dette hormon der gør at de går i cyklus.

• #2   11. mar 2011 Hmm nej men min tæve uden livmoder, kommer desværre i "løbetid" når de andre tæver løber. OG lader sig parrer. Troede ikke mine egne øjne, da hun pludselig stod ude i haven sammen med vores han. Så hun må pænt lukkes væk fra hannen, som de andre tæver. Han er kun interesseret i hende de to gange om året, men det er lidt sært.
    Hun har fået to kuld hvalpe, og jeg tror, at det er derfor hendes krop udsender de signaler og dufte.

• #3   11. mar 2011 Er livmoderen altid fjernet ved sterilisation ? Eller er der andre måder man steriliserer tæver på ?

• #4   11. mar 2011 Mine er steriliseret ved kun at fjerne æggestokkene (kikkertoperation) og de kommer IKKE i noget der bare ligner løbetid:-)

• #5   11. mar 2011 Min tæve fik fjernet livmoderen, da hun fik kejsersnit.

• #6   11. mar 2011 Spørg evt Lea hendes mand arbejde på dyrehospitalet..:-)
    Der er nogle der siger at hvis man ikke steriliserer mellem 2 løbetider, men f.eks lige efter en løbetid, kan der godt forekomme udsving.! smiley Ved ikke om det har noget på sig..:-)
    Min blev steriliseret sidste år og der har ikke været noget som helst efter.:-)

• #7   11. mar 2011 Tusind tak for jeres svar.

Det er kærestens tæve, som er steriliseret. Hun blev steriliseret inden han købte hende, så vi ved ikke rigtigt "hvor meget" der er gjort ved hende.

Men lige pt kører hun op i en sommerhat under træningen - er totalt forvirret og virker som om hun har glemt det meste af det hun har lært. Højst besynderlig adfærd, fordi for en uge siden var hun helt som hun plejer.

Vi kom så bare til at tale om, hvorvidt det kunne have noget at gøre med en evt cyklus, så ville høre om andres erfaringer på det punkt smiley

• #8   12. mar 2011 IPO TOSSEN:-) Hvor gammel er hunden??

• #9   12. mar 2011 Camilla - hun er tre år.

Kommentér på:
Steriliseret tæve

Annonce