14.003 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

At få klippet negle hos dyrlægen ? At få klippet negle hos dyrlægen ?

Min hund er meget ræd og utryg når han skal have klippet negle og da han bed ud efter mig sidste gang jeg prøvede, har vi besluttet at han skal til dyrlægen og have det gjort.

Er der nogen der ved hvordan det foregår og hvad det kan rende op i af pris for sådan noget ?

Hilsen Carina og Gangsta.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At få klippet negle hos dyrlægen ?
  • #1   19. mar 2011 en dygtig dyrelæge klarer det på 5- 10 min selvfølgelig afhængig af hvordan din hund reagerer. prøv med nogle lækre godbider samtidig så den får så go en oplevelse som muligt med at få klippet negle.

• #2   19. mar 2011 Ved ikke hvad prisen er, men skal den bedøves så kommer det jo til at koste lidt.

Måske det kan gå nede hos dyrlægen, hvis hunden får en mundkurv på.
    Efter vi er begyndt at give Riiini mundkurv på, når han skal have klippet klør, er det blevet meget nemmere. Dvs. det kan gøres hurtigt og effektivt, så han kan få mundkurven hurtigt af igen.

• #3   19. mar 2011 Ring rundt til dyrlægerne i området (hvis din egen ikke giver dig en fornuftig pris), her hos os bruger vi Odense Dyrehospital, de har "Danmarks dyreste klub", vi betaler ca. 250 kr. om året, og kan så få klippet negle så tit vi vil.
    Hvis der ikke er nogen dyrlæger, der gør det til en fornuftig pris hos jer, så prøv evt hundefrisørerne.

• #4   19. mar 2011 Mener du med bedøvelse eller?

Vi går bare ind og får dem klippet. Luna er ikke glad for det og jeg er selv nervøs for at klippe for langt, så derfor betaler jeg gerne 50 kr for at få det gjort..

• #5   19. mar 2011 godbidder, tyggeben og masser af ros er prøvet uden succes ;(. Jeg tænker at han bliver nødt til at blive bedøvet. Det kunne nok godt gå nemmere hvis han fik mundkurv på, men ved ikke om det ikke vil gøre ham endnu mere utryg og bange ?

• #6   19. mar 2011 Vi får valentins klippet hos en hundefrisør til 50 kr.

• #7   19. mar 2011 Jeg har ikke oplevet at mundkurven gjorde hundene utryg og bange - bare roligere og nemmere at få ordnet det der skulle ordnes.

• #8   19. mar 2011 og tak for hurtige svar ;). Jeg tror lige at jeg ringer til dyrlægen på mandag.

• #9   19. mar 2011 Vores dyrlæge klipper mine to.
    Jeg betaler 200 kr. for dem begge to.
    Jeg mener det er 120 for den første og 80 kr. for nr. 2.
    De giver sig rigtig god tid, og vi plejer da også bare at stå og "sludre" lidt, så det er en god oplevelse for hundene.

• #10   19. mar 2011 Jeg betaler 50 kr og bestiller ikke tid.. Går ind og spørger om de har tid og så får jeg dem klippet, betaler og går igen smiley

• #11   19. mar 2011 Jeg kan heller ikke selv klippe neglene på min lille Bria...hun vil simpelthen ikke have jeg gør det. Tar til min dyrlæge og så er der 2 der tager sig af det uden jeg er der og så tar det kun et øjeblik inden hun er færdig smiley

• #12   19. mar 2011 Prutfiisen er heller ikke meget for det.. Vi har prøvet alt. Hun vil ikke en gang give pote, joo men det bliver helt ud til siden ..
    Jeg bestiller tid hos dyrelægen 50kr. Og de er 3 om hende.. En til at holde, en til at underholde med sjove lyde og en til at klippe.. Det gik fint! De er så søde ... smiley held og lykke med det.

• #16   23. mar 2011 Jeg var inde hos vores dyrehandler, fordi jeg havde hørt en fugl synge om at man bare kunne komme derind med sin hund og få neglene klippet. Så mig derind og spørge og ganske rigtigt, jeg skulle bare komme og det kostede ingenting ;). Dejlig service. Så fredag når jeg har en fridag, kommer Gangsta ind og får en pedicure ;). Ellers mange tak for svar.
    Hilsen Carina.

• #18   24. mar 2011 Jamen hende der har dyrehandlen, kender jeg og det har hun fuldstændig styr på, så jeg syntes bare at det er rart at hun gør det smiley

Kommentér på:
At få klippet negle hos dyrlægen ?

Annonce