Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mat pels og skæl
  • #2   26. mar 2011 Hun har fået Daily Crunchy Menu i over et år nu, men er først nu det har vist sig...
    Men vil prøve at købe noget lakseolie og tilsætte maden...

• #4   26. mar 2011 Okay...Prøver at skifte foder så smiley
    Mange tak...

• #7   26. mar 2011 Tholos foder skulle også været godt.... Og så er jeg iøvrigt enig med Krumme.

• #8   26. mar 2011 Tror jeg hopper tilbage til Specific foder... Der var der intet problem smiley

• #9   26. mar 2011 ØHHHHH hvad med et BAD mange hunde med kort hår som rotten har jo osse underuld. Denne underuld bliver voldsomt bemøjet igennem vinteren og nu lige før fæld-perioden er den som en snavset kraklud. dette giver lidt hudirritation som giver skæl og mat pels da alt støv sætter sig i beskidt pels. Korthåret hunde har osse brug for bad og brug nu bare en billig hundeshampoo men vask hunden to gange idag og igen 2 ganne om 14 dage, så skal du se du behøver slet ikke skifte foder, bare hunden får et bad

• #11   26. mar 2011 ***Krumme*** du skriver hvis de over en periode får knap så lødig mad ! skifter du da hele tiden ? Så kan man da ikke holde en pels overhovedet. jeg kunne ikke drømme om at skifte foder og har nu brugt det samme fodermærke i 6 år og Ja jeg kan vaske mig ud af småproblemer, for de fleste gange har det mere med møg at gøre end dårligt foder ! har de fået dårligt foder i en periode så gælder det sgu om at få den ødelagte pels fjernet og skiftet så hurtigt som muligt og det kan en vask før under og lige efter fæld-perioderne hjælpe til med ! så har hunden det da osse bedre og behøver ikke kradse og klø sig fordi man har skiftet foder eller bare har været uheldig med en enkelt pose.

• #13   26. mar 2011 mat og og skællet pels, er faktisk en af symptomerne på orm

• #14   26. mar 2011 Hundens foder afspejles altid i pelsen:)

Kommentér på:
Mat pels og skæl

Annonce