{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

råd søges. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en chihuahua på snart 3 år. Jeg har indtil november sidste år boet i hus sammen med min kæreste, men da vi er gået fra hinanden og enzo er min flyttede han med mig i lejlighed.

Da jeg stadig snakker rigtig godt med min eks er han af og til derude og blive passet, da min eks jo også savner enzo meget og gerne vil se ham.

Enzo er efterhånden begyndt at opføre sig meget underligt når jeg kommer ud i huset for at hente ham når han er blevet passet.

Når både mig og min eks er der, fx hvis vi sidder i sofaen, så løber enzo frem og tilbage imellem os og nærmest hyler. Og fx igår da jeg så skal til at gå med ham vil han ikke med ned fra sofaen hvor han sidder ved min eks, og hvis jeg tager ved ham for at løfte ham knurrer han og bider ud, da jeg endelig fik ham ud i gangen og fik ham sat ned så farrer han lige i buksebenet på min eks, og vil ikke med ud af døren, han bider sig simpelthen bare fast i hans bukser.

Det er så mærkeligt, hvad kan det være ? Jeg har snakket lidt med dyrlægen om det, som siger at han højst sansynlig elsker os begge så højt at han ikke kan vælge og han kan ikke vænne sig til at vi begge er sammen og sidder i sofaen, når han nu er blevet vant til at han har os for sig og for sig selv i hverdagen. så derforbliver han lidt utryg ved det og hyler.

Dyrlægen mente dog at det nok skulle gå over. men jeg er da bange for hvad det er for noget, jeg er bestemt ikke vant til at han bider ud. Han gør det på ingen andre tidspunkter, og når vi endelig er kommet ud af døren og er på vej hjem, går han og lovrer med halen og er rigtig glad og trækker afsted, og hopper op af mig af glæde..

Er der nogen der har prøvet noget lignende og har nogen råd til hvordan jeg får det stoppet ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  råd søges.
  • #1   28. mar 2011 Det er desv.ikke alle hunde som kan hitte ud af at leve som "delehund", derfor opfører de/n sig nærmest som et barn der prøver at holde mor og far sammen "ved at te sig når i skilles"..

Måske det kan hjælpe hvis din ex. passer hunde i dit hjem, så det er hundens eneste hjem, det lyder jo til at du og din ex sagtens kan tale sammen og begge vil det bedste for vapsen.

Kommentér på:
råd søges.

Annonce