{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.505 visninger | Oprettet:

Må hunden gø ? {{forumTopicSubject}}

Det er en længere historie, men håber i har nogle gode råd..

Min mor har en kæmpe have, 60 meter lang, 24 meter bred, hundene elsker den..

Min mors hund coco, er en bla. af labrador og gravhund, min er nico en dsg.

Min mor har 3 naboer, 1 på hver side smiley
Og så en nede bag i haven..
Problemerne er mange ...

Dem nede bag i haven, har 2 hunde, en schæfer bla. og en lille bitte en ...
De står ude fra kl 06 til 17, da de begge arbejder som dagplejere og derfor (åbenbart) er hundene ikk inde..
Disse hunde gør, lige så snart man åbner have døren, og coco svarer igen ved at flyve ned og gø af dem...

Når coco gør, så henter vi hende med det samme, det kan så godt tage 4-5 min at få fat i hende smiley

Det største problem er min mors nabo til højre, hun er en sur gammel en, og skælder ud over at coco gør ..
Når coco kommer ud, råber hun - uf, din lede køter, hold så din kæft - coco tar det som en leg og gør bare endnu mere ...

Idag vi ordnede græsplæne kom hun hen til hækken, om vi godt vidste at hun var pisse træt af den køter der altid gøede ?
Vi prøvede at forklare at dem nede bagi er ude det meste af dagen, og at det ikke kun er coco - dette mente hun ikk var rigtigt, da hendes nabo mand havde snakket med naboen med hundene, som havde benægtet at det var deres der gøer..

Hun mente vi skulle gi køteren mundkurv på, så den holdt sin kæft (og ja, det er en vældigt sprog hun kan) smiley

Men hvad pokker gør vi - jeg har sku ryddet hendes sne flere gange i vinter - synes jo det var synd for konen - men er sku lidt sur over takken ....

Min mor er helt færdig, frygter at skulle af med vovsen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må hunden gø ?