1.195 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Mummi
Mummi
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.204

Hund nr 2 - internat Hund nr 2 - internat

åh nej så skete det alligevel, vi mistede vores cocker figo pga sygdom sidste år, han er stadig savnet trods det vi har aslan som også er en dejlig cocker.
men men nu har jeg lige set denne cocker hos dyrernes beskyttelse og er håbløs forelsket

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/hvem-er-vi/beredskab/internater/dyr/11SH-1-0076

er der ikke en venlig sjæl der lige kan minde mig om at mine forældre som er hunde passere i vores ferier ikke kan magte 2 hunde og det derfor er en dårlig ide med denne cocker pepsi....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund nr 2 - internat
  • #1   27. apr 2011 Lad være at tage på ferier ;o)

• #2   27. apr 2011 Rikke for hulen da: du kan da sige dig selv at dine forældre ikke kan da ikke magte 2 hunde når I tager på ferier....... men KORS hvor er han lækker :o)

• #3   27. apr 2011 Dine forældre som er hundepassere i jeres ferier kan ikke magte 2 hunde og det derfor er en dårlig ide med denne cocker pepsi....

Sådan smiley

• #4   27. apr 2011 Bliv hjemme - og nøjedes med at holde ferier hvor begge hunde er med! smiley Så er alle problemerne løst.. Han ser sød ud..

• #5   27. apr 2011 find nogle andre hundepassere der kan magte at have to hunde.. Hehe

• #6   27. apr 2011 Hundepasser i viborg søges

*GG*

• #7   27. apr 2011 Pepsi ser godt nok dejlig ud ;o) ........måske de kunne komme på pension sammen i ferien..........eller ferie med hunde?

Nej, ikke flere hunde - dine forældre bliver jo ikke yngre :o)

• #8   27. apr 2011 Marianne, jeg kan ikke holde tanken ud at mine hunde er på en pension mens vi holder ferie - ellers havde det jo været en rigtig god løsning.

har godt nok en veninde der før har boet i vores hus og passet dyrerne men er også ked af at blive ved at trække på hende..

• #9   27. apr 2011 Rikke, jeg havde det på samme måde. Han blev passet hos familien.

Kan din veninde ikke trække på dig, så I begge har god samvittighed?

Jeg nød nu at være på camping eller i sommerhus med Viktor, men hvis I skal til syden, kan jeg godt se udfordringen :o)

• #10   27. apr 2011 Syntes da at du hurtigst mulig skal hente den skønne hund.
    Du kan altid sætte en anonce i avisen efter en hunde passer til hundene når i skal på ferie.
    Men istedet for at rejse ud kunne i jo blive i Danmark og holde ferie, det ville hundene da nyde...

• #12   27. apr 2011 Der ligger også en skøn hunde pension nede ved Kolding som hedder www.doxx.dk det er et helt fantastisk sted hvor hundene virkelig er i centrum....... her får de en super dejlig ferie....

• #14   27. apr 2011 han er da bare få lækker
    ser ikke andre muligheder end at du
    få det første må hente bassen hjem
    nr to tage på ferie hvor hundene må komme med, finde nogen der magter at passe to hunde eller lade være med at tage på ferie :o)

ej pjat til side hvad fortæller dit hjerte dig når du ser på ham han du leve ude ham, hvis du kan ja så er det jo ingen problemer, hvis du ikke kan tror du så ikke at det med at holde ferie nok skal kunne løse på den ene eller anden måde :o)

du er velkomme til at smide dem på ferie ophold her i esbjerg *fnis*
    er spændt på at høre vilken beslutning du når frem til :o)

• #15   27. apr 2011 Tror min mand er ved at tale mig til fornuft...

• #16   27. apr 2011 Ferier....... hvor mange ferier tager man lige på om året..??.....
    Og hvor mange dage vil i have glæde af den lækre hund ??

Sæt det op mod hinanden ..... skriv fordele og ulemper ned...... og 1...2...3 .. Vupti..... så har i pludselig 2 lækre hunde........ og en Campingvogn , så i kan holde ferier i Danmark.......
    Alle problemer er løst ...... he he

• #17   27. apr 2011 Nittib: Hehehe tror jeg du har ret i ;o)

• #18   27. apr 2011 drop ferie'en og tag lille pepsi aiiiii hvor er han bare sød

Kommentér på:
Hund nr 2 - internat

Annonce