1.493 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Engelsk bulldog, hvor? Engelsk bulldog, hvor?
Hejsa i Galleri.
Min kæreste og jeg har i lang tid snakket om at få en Engelsk Bulldog og nu har vi muligheden for at have husdyr i hvores nye hjem.
Så vi vil gerne hvide hvor man kan finde gode bulldogs avlere og hvad i har af informationer om hvad vi skal være påpasselige med ved køb af sådan et kræ;-)
Hvis der er nogle omk Århus vil det være at foretrække.
Hilsen Karina & Pierre
0 synes godt om
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
jul 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 1.947
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=5636
jan 2006
Følger: 82 Følgere: 84 Hunde: 1 Emner: 47 Svar: 240
maj 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 59
Pierre
jan 2006
maj 2006
Pierre
jan 2006
maj 2006
Jeg er ked af at nogen har smidt L... i hoved på dig, fordi at du har anbefalet/ hendvist til en med hvalpe og det så ikke går godt.
Men jeg vil alligevel gerne kontakte dig hvis jeg må, da vi har sat os ind i hvilken hund en engelsk bulldog er og hvad den har af "fejl" hvis man kan sige det.
Vi er også bekendte med hvad det vil sige at have specielle dyr, da vi har haft 2 perserkatte i mange år (blev afliver for ca.1 år siden pga. alderdom) samt vi har haft en lille silkeabe, som vi desvære blev nød til at gi et nyt hjem (da han havde brug for lidt kvindeligt selskab, hele 3 tøser fik han) det blev gjort pga. vi flyttede til ny by, hvor det ikke var muligt at have husdyr samt vores arbejds tider blev fordoblet de første år, så vi ikke havde tid til et så tidskrævende dyr som en silkeabe er.
Engelsk Bulldog var ikke den eneste hunde race vi har kigget på, men var den vi syntes passede bedst ind i vores liv. Så jeg vil mene at vi har gjort vores hjemmearbejde hvad angår sådan en hund. Men som du og begge ved så kan man læse til man bliver blind om noget og det vil alligevæl ALDRIG være nok, der er altid overraskelser på dan ene eller anden måde.
Vi ved med erfaring at der kan opstå problemer med specielle dyreracer som du nævner, men ved også at det største ansvar ligger hos de nye ejere.
Så jeg vil blive glad hvis jeg må kontakte dig alligevel, for du lyder til at være den rigtige at snakke med.
Hilsen
Pierre
Dette indlæg er også sendt til Pia.
Engelsk bulldog, hvor?