{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Skifte foder eller ej...??? {{forumTopicSubject}}

Diva får Gourmix, og hun fungerer som sådan kanon på det......dog er hun konstant sulten....mere end hun plejer... :0/
I en kort periode fik hun Arion, hvor hun jo får en større mægde, og der var der mere ro over hende.....
På Gourmixen virker hun rastløs og sulten konstant, og det gør hun ikke når hun er på f.eks. Arion.....
Men hun har simpelthen de flotteste tænder, næsten ingen dårlig ånde osv. så ved ikke om jeg skal skifte....jeg kan ikke sætte mængden op, for så bliver hun for fed.....

Så mit spørgsmål er:
Ville I skifte foder til et fodr hvor hunden får en større mængde foder??? Eller fortsætte med det andet, som hunden fungerer godt på??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skifte foder eller ej...???
  • #1   7. maj 2011 HUn har fået Gourmix i 3 mdr., så det er ikke fordi hun skal vende sig til mængden, det brde hun have gjort :0)

• #2   7. maj 2011 Hvad med at give noget ved siden af, som fylder lidt i maven, men ikke feder? Gulerødder og andet grønt har jeg den funktion?

• #3   7. maj 2011 Det har jeg prøvet.......men syntes ikke det virker???

• #4   7. maj 2011 Jeg vil gerne vide om det skal forstås sådan at hun på Arion havde dårlig ånde, og fik dårlige tænder ??? har nemlig lige købt Arion i dag og vil prøve det på den hund jeg skal have på torsdag...
    Hvis det er noget skidt jeg har købt så har de smagsgaranti, så så går jeg bare op med det igen og siger hun ikke kunne lide det, men er det et skidt produkt ???

Den får nu eukanuba, men synes det er latterligt dyrt, og dyrhandelen sagde at dette er lige så godt ???

• #5   7. maj 2011 Arion er et rigtig godt sammensat foder, det ville jeg bruge hvis ikke den ene af mine hunde havde stærk allergi

• #6   7. maj 2011 Tja det er svært at sige, det er jo dig der kender hunden bedst smiley
    Men jeg ville nok skifte. Der findes så mange forskellige produkter, og lige pludselig finder man det produkt der bare er 100% perfekt smiley
    Nu kender jeg ikke lige Gourmix, men måske du skulle prøve at kigge efter et foderprodukt med meget lidt fedt i, så du kan give lidt mere smiley Du kan også prøve at bløde foderet op i vand, så fylder det mere i maven.
    Jeg giver min hund skam-ristet stenhårdt rugbrød. Det fylder i maven, og giver nogle fibre maven kan arbejde med (og så elsker hun at ligge og gnave i det).
    Du kan også forsøge at give hunden mad 2 gange dagligt (hvis du ikke allerede gør det). Så når hunden ikke at blive så sulten...

• #7   7. maj 2011 Hanne: dyrehandlerne sælger ofte kun foder med rigtig meget skidt i. Prøv i stedet at finde et foder uden korn og tilsætningsstoffer. Det trives de fleste hunde rigtig godt på smiley

• #8   7. maj 2011 Riley: Ja jeg foreslår også et light-foder og så bare større mængde. Luposan har lavet et kornfrit light-foder fx.

• #9   7. maj 2011 Arion er et rigtig godt foder som hun også fungerer rigtig godt på, så ingen ko på isen der :0)

Gourmix er også et super godt foder, og de har rigtig gode resultater med det, så det er ikke fordi det er dårligt :0) Men de skal have meget så mængder 2 gange dagligt, så det virker som om hun ikke bliver mæt.......

• #10   7. maj 2011 Nicolai og Malene: Hun skal ikke på light, så forsvinder hun fuldstændig!!! Hun skal som regel have mere end "normalt" (i fht. hendes vægt), for ellers taber hun sig :0)
    Men tror bare jeg går tilbage til en af de gamle produkter hun har fået, så hun ikke er så sulten hele tiden :0)

• #11   7. maj 2011 Min allergihund får også Gourmix. I starten var han også meget sulten, indtil jeg fandt den rette mængde. Og så får han Vivet til frokost, for ellers bliver han for sulten inden aftensmaden. Det fungerer rigtigt godt for os....

Du kan jo også kombinere Gourmix med råt uden problemer.

• #12   7. maj 2011 Gitte: Hun har fået det i 3 mdr. nu, så hendes mave burde da have vendet sig til mængden af mad...???
    Hun skal have et bæger morgen og et bæger aften, men hvis ikke hun skal virke alt for sulten, så skal hun have 2 morgen og 2 aften....men det er jo dobbel dosis :0)!!!!

• #13   8. maj 2011 Min allergihund er også på Gourmix. Nu var han inden jeg fik dette foder, ikke særlig god til at spise. Men det må jeg sige han er nu, han er på en helt anden måde sulten nu. Men der bliver det også spædet op med Vivet, og andet i løbet af dagen, som er godt til ham.

• #14   8. maj 2011 Jeg ville vælge et andet foder... Hvis ikke hun bliver ordentlig mæt, vil jeg heller ikke mene hun fungere godt på det. smiley

• #15   8. maj 2011 Riley:

Hvad vejer din hund?

Min hund får 130 gram 2 gange om dagen + Vivet.

• #16   8. maj 2011 Gitte: Hun vejer knap 25 kg, men skulle gerne op og veje de 25....hun er lige slank nok lige nu.......og får 4 bæger om dagen :0)

• #17   8. maj 2011 Okay. Kan du ikke supplere med lidt råt eller dåsemad indtil hun har taget lidt på i vægt?

Det kan jo også bare være, at hun simpelthen ikke fungerer optimalt på Gourmix....?

• #18   9. maj 2011 Jeg tager hende af Gourmix og rykker hende over på Taste of the wild, i stedet :0)

Kommentér på:
Skifte foder eller ej...???

Annonce