{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rally med patella
  • #1   18. maj 2011 Det er også mest på jorden - først i de høje klasser kommer der ét enkelt spring med. Men det er meget stillingsskift (altså stå, sit, dæk) og jeg ved ikke hvor meget det belaster hans knæ? Har du erfaring for, om det virker til at give ham problemer?

• #2   18. maj 2011 Han trækker- på trods af sin ret høje grad- kun det ene ben op måske en gang hver halve år- har ikke set noget siden forrige efterår tror jeg faktisk.
    Det er meget sjældent, at han mærker noget til det. Så umiddelbart nej, jeg tror ikke det påvirker ham- men jeg er jo så bange for at forværre det, så han kommer til at mærke noget til det

• #3   18. maj 2011 Jeg gik rally med Fumbo og han havde også patella. Han startede også til ag med det måtte vi stoppe. Rally havde han aldrig problemer med og vi var også til flere små stævner

• #4   18. maj 2011 Jeg kan heller ikke se nogle problemer med at du kan starte til rally, så længe at du lytter(er opmærksom) til/på din hund. Mille har også patella eller rettere har haft(er blevet opereret før ca. 6 mdr siden, tjek evt. foto album hvor forløbet også stå beskrevet) og jeg dyrker rally med hende.
    Springene (der kan max være to på en hel bane) er også lavere end ved Agility.

• #5   18. maj 2011 Hvor lyder det dejligt. Jeg vil naturligvis være super opmærksom på ham og hans bentøj. Tror egentlig heller ikke at en smule spring vil skade noget- han springer jo rundt normalt.

• #6   18. maj 2011 Har lige skrevet en mail til min dyrlæge og høre, hvad de siger...

• #7   18. maj 2011 hvis han ikke har ondt ved at sitte og dække, så er det helt klart en sport jeg kan anbefale.....det er sjovt og udfordrene og man får en kanon god kontakt til hunden

• #8   18. maj 2011 Connie: det har han ikke. Han vader også rundt på bagben konstant. Det minder meget om det, som jeg træner med ham nu og det elsker han jo. Der er det bare min fantasi, som sætter grænserne

Kommentér på:
Rally med patella

Annonce