{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dement hund?
  • #2   27. maj 2011 Tak, men jeg skulle nok have spurgt om noget andet, for jeg har kigget lidt på nettet om det og det jeg gerne ville høre er om der er nogen derude der har personlig erfaring med en dement hund.

  • #3   27. maj 2011 :o)

  • #4   27. maj 2011 jeg har personlig erfaring med en dement hund, hvad vil du godt vide?

  • #5   28. maj 2011 Undskyld jeg ikke fik svaret, var på arbejde :o)

    Min Whiskey er 8 år, hun ser ikke så godt mere, og hørelsen er heller ikke helt hvad den har været.

    Hun har altid været lidt af en piveskid, bange for at vælte ting og går ikke igennem en døråbning hvis du foreksempel stiller en indkøbspose der og hun "kun" har 30-40 cm fri åbning. Hun har altid stillet sig til at hyle indtil man fik passagen fri igen. Nu er hun begyndt at gøre det nogen gange selvom der ikke står noget i vejen. Der er en handicap-rampe op til lejlighederne på første sal hvor jeg bor, den plejer vi at bruge for hun har lidt gigt i ryggen, og nogen gange går hun forbi rampen og drejer, hun virker somme tider mere desorienteret end hendes nedsatte syn kan forklare.
    Fysisk er der ikke noget at komme efter, hendes sidste blodprøver var fine, men hun er blevet gammel efter hendes sterilisation.



  • #6   28. maj 2011 Du skal prøve at give hende demenspiller, du skal have dem på en recept fra dyrlægen. Min gamle hund fik dem, og hun fik 3 helt vidunderlige år mere. Der går nogle uger før du ser en virkning, og desværre er det ikke alle hunde det virker på. Men det er et forsøg værd, min hund fik 3 ekstra år, hvor hun i den grad livede helt op igen.
    Hun er væk nu, men det var ikke hendes demens hun døde af. Hun var med i et forskningsprojekt om demente hunde, og hun bidrog med rigtig gode resultater


Kommentér på:
Dement hund?

Annonce