Hvad kan man tillade sig? Hvad kan man tillade sig?
Jeg var på Roskilde dyrskue, hvor jeg så en kvinde med en kinesisk hårløs gå forbi en kvinde med en baby - kvinden med den hårløse hund smiler så til kvindens baby da hun går forbi, hvor kvinden med babyen så siger alvorligt "Hold kæft en grim hund, for satan den har ingen hår, hold kæft den er grim!" - og kvinden med hunden svarer så lige så seriøst "Sikke en grim baby" - hvorefter kvinden med babyen og hendes veninde begynder og stå og skrige kvinden med hunden i hovedet, og kvinden med babyen sparker (ikke hårdt) til hunden og siger "Tag og forsvind med din klamme køter hvis I ikke kan opføre jer ordenligt".
<b>Hvilket parti tager i, i denne situation?</b>
Personligt synes jeg at når kvinden med babyen kunne tillade sig at svine den anden kvindes hund (som hun vel ser som sin baby) til, må hun kunne tåle at få egen most igen.
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.220
okt 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 5 Emner: 36 Svar: 239
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
Det kan godt være det er barnligt; men så kan hende med babyen sgu lære det! Haha
Jeg har selv en Chinese Crested, og har hørt den MANGE gange - og er begyndt at have lyst til at svare igen (holder mig dog i det), så forstår nu godt hende med hunden........ Hun har sikkert hørt den før, og er blevet træt af det til sidst.
Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus; siger man jo....
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 37
Men har også været ude for det samme, kom gående med en Fransk Bulldog, og mødte et par med en baby, hvor manden sagde til babyen sikke dog en grim hund. Hvorefter jeg kikkede på hunden, og sagde så du den grimme baby, var kvinde ikke gået imellem os, tror jeg det havde udviklet sig til et slagsmål.
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.386
nov 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 13 Svar: 207
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.067
Mærkværdigt at mene at man kan tillade sig at tale sådan til andre mennesker og så te sig sådan når man får det samme tilbage, endda af den man lige har stået at tiltalt på en sådan vis.
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 137 Svar: 2.558
jul 2008
jul 2008
mar 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 225
Ingen kære mor der, castell er min baby!!
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 239 Svar: 3.367
Engang hvor hunden og jeg sad og ventede på bussen, kom en ældre dame og satte sig på bænken ved siden af.
Damen siger: Hvorfor har den tørklæde om halsen?
Mig: Fordi det er sødt.
Dame: Jeg synes da det er grimt.
Mig: Nå.
Længere var den ikke
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.585
Meen når man som hende med babyen kan gå og tale sådan, så skal man altså kunne tåle at få igen af samme skuffe. Synes hendes reaktion er helt ude i hampen. Og havde hun sparket til min hund, så havde jeg, alt efter situationen, overvejet at melde hende for det!
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 579
Sådan en skaldet baby er da heller ikke for køn
Men når det så er sagt, har jeg frygtelig svært ved at forstå folks trang til at nedgøre noget, andre er glade for.
Hvorfor kan man ikke finde noget positivt at sige, eller også bare klappe i.
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 239 Svar: 3.367
Jeg ville dog blive pænt meget sur, hvis der var en der sparkede eller bare skubbede til min hund.
Det kan man ikke tillade sig.. Tror faktisk at jeg ville blive så sur, at jeg ville sparke hende. Men det kan jeg ikke være sikker på før det sker (som forhåbentlig ikke gør)
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 613
mar 2011
For mit eget vedkommende, og jeg havde selv sagt noget til hende, havde det ikke handlet om at hun synes min hund er grim, for det er jeg i og for sig ligeglad med, men faktum at kvindemennesket er så ubehøvlet at tale sådan til fremmede mennesker, og især med hendes barn på armen.
Man kan da kun forestille sig hvordan det ender...
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 481
Jeg har ofte fået af vide på gaden at min hund ser underlig ud, og den er lidt grim, men jeg plejer nu bare at grine lidt af det, for han er jo ikke den kønneste. Jeg kan godt forstå at det er svært at høre andre kritisere dem man holder af, og de som kritiserer kan aldrig holde ud at blive kritiseret selv. Sådanne typer skal man bare ignorere
Men som jeg altid siger: det handler ikke om hvem der startede men om hvem der er moden nok til at stoppe...
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.181
Nu skrives der spark, men som jeg ser det så bokser babyer med benene når de er på arm, ikke fordi de bevidst sparker til nogen...
mar 2011
Er det okay at kalde den grim og sparke til den, hvis man tror den er syg da? Det gør det da værre...
aug 2006
Jeg siger ikke det var ok jeg siger, hvad jeg kunne forestille mig jeg selv ville reagere for 40 år siden, ved synet af en hund uden pels...
mar 2011
Ja, men sådan er vi så forskellige, og man må som minimum kunne klare at få igen af samme skuffe hvis man skal opføre sig så ubehøvlet, alt andet er jo bare hyklerisk.
aug 2006
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 163
Hvad kan man tillade sig?