{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

mad / mængde i varmen {{forumTopicSubject}}

Fik jo for snart 4 uger siden den her voksne tæve, alt går godt men meget spisende er hun generelt ikke, nu her hvor det så er varmt er det endnu værre, spiser jeres også mindre i varmen ???

Og til de der evt også har hunde til den meget slanke side gør I noget ekstra for at friste.. Holder igen med fristelser og godbidder i løbet af dagen for at hun skal blive sulten til aften, men ved snart ikke om jeg skal blive ved med det, synes ikke det har megen effekt på appetitten.

Hun er bestemt ikke nem at friste synes jeg...
Og kan da helt frygte for spise stop når hun i ferien skal med sydpå...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mad / mængde i varmen
  • #1   6. jun 2011 Mine spiser markant mindre, men jeg synes, det hjælper, hvis jeg tager en længere tur, når det er blevet køligt henad aftenen. Så kan de godt være lidt mere sultne og deres aftensmad får de så 4-5 timer senere end normalt

  • #2   6. jun 2011 ok, hun spiser i forvejen kun en gang om dagen, får tilbudt mad hver morgen men spiser den aldrig...

    Vil prøve at tilbyde maden senere så længe det er varmt.. Tak


  • #3   6. jun 2011 Er den 4. skotte jeg har og har bare aldrig oplevet den slags problemer før, min forældre har også altid haft hund, så har stort set hele mit 50 årige liv været sammen med hunde, og har aldrig tidligere stødt på en der ikke var interesseret i mad, de andre hoppede og sprang af glæde til spisetid...

    Har fristet med lidt leverpostej og lidt kyllinge rester, det hjalp stort set ikke, fisk heller ikke, det eneste der vakte lidt glæde var en 1/4 frikadelle der blev rørt rundt i tørkosten, det har været det bedste...

    Hvis hun nu havde en rigtig skotte krop var det jo ligemeget, men hun går seriøst meget ind lige inden lårene...


  • #4   6. jun 2011 @ sunshine, jeg tilbyder morgen og aften, men hun spiser kun aften, nej den med fløden har jeg ikke prøvet, den vil jeg prøve...

    Har også et par gange givet hende æggeblomme, og det er hun vild med, så har tænkt at næste gang kommer det over maden istedet for at være en ekstra ting...


  • #5   6. jun 2011 @sunshine fodrer med arion, i varianten kylling, efter at have prøvet forskellige varianter af det, samt eukanuba lam og ris, det fik hun ved opdrætter, men hun foretrækker helt klart arion af de 2, overvejer at prøve Tholo når den sæk jeg har købt er ved at være slut, er der mere fedt i

  • #6   6. jun 2011 @ Lena, ja min sidste hund spiste også meget af tiden fra "legetøj" vil jeg også med tiden med Nova, ville bare gerne have lidt mere føling med hendes mad inden, lige nu egner vores stuegulv sig ikke til det da vi er ved at renovere køkken, så alt står stuen, såder er ikke meget gulvplads, og smide det i haven synes jeg ikke jeg vil da jeg så ikke helt har føling med hvor meget hun reelt finder...

Kommentér på:
mad / mængde i varmen

Annonce