{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4 uger og 700 g ????
  • #1   12. jun 2011 Du kan se et vægtskema her, og iflg det er det lidt meget
    http://www.bymyloves.dk/V%C3%A6gt-skema

Men hvalpe er jo forskellige. Og det er ikke altid den lille hvalp der ender med at være den lille voksne og omvendt smiley

• #2   12. jun 2011 I følge det skema der er linket til, så burde den veje omkring 269-312 g eller sådan noget.
    Så lige at der stod fødsels vægt i profilen smiley

• #3   12. jun 2011 Nu ved jeg bestemt ingenting om chi´s, men er faren også en korthåret chi? For så kunne det da godt ligne der er noget andet i den, da den ser ret pelset ud på bringen. Men hvad ved jeg, måske ser de bare sådan ud i den alder smiley

• #4   12. jun 2011 Der kan være stor forskel på vægten i et kuld Chihuahua hvalpe. Men en stor hvalp i starten af livet behøves ikke at blive en stor voksen hund eller omvendt. Personligt bruger jeg aldrig det skema I nævner for det kan kun bruges vejledende. Hvis man følger det og forventer at hvalpen vejer det der står på skemaet bliver man bare skuffet :O))

• #5   12. jun 2011 Tak for alle jeres henvendelser.. Charlotte : har fået at vide han er og bliver korthåret, men bare har tyk hvalpepels..:( ved godt man ikke skal regne med de vægt skemaer, men i følge en af dem er der ikke noget der hedder de vejer 700 g som 4 ugers.. Syntes også bare det lyder helt vildt..

• #6   12. jun 2011 Altså jeg kender intet til vægt omkring chihuahua´ere, eller racen generelt.

Men ved min dansk/svensk gårdhund tæve vejede 4,6 kg ved 13 ugers tjek, dyrlægen mente hun ville blive en stor "krabat" på 10-12 kg, men hun vejer kun 7 kg den dag i dag, som 2 årig.
    Så hun har "kun" taget lidt under 3 kg på, siden hun var de der 13 uger.
    Kan være det samme "vil ske" med din hvalp.

• #7   12. jun 2011 jeg vil også sige at det lyder af meget, men ja, hvalpe er jo forskellige, men én ting er sikkert, den bliver langhåret ikke korthåret, den holder altså ikke den med at den bare har en meget kraftig hvalpepels. Og hvis opdrætter siger at det er kraftig hvalpepels fordi faren er korthåret også, så bliver du altså snydt. Jeg har Fransk bulldog og har aldrig oplevet hvalpe med pels af den type, de er jo også korthåret.

• #8   12. jun 2011 Jep det er en langhåret hvalp uden tvivl smiley

• #9   12. jun 2011 det er lidt stor, men det kommer fx an på om det måske er kun 1 hvalp, som så for en masse mælk eller også hvad der er for nogen linjer i dens gener, der findes linjer, der har tendes til høje fødselsvægt og højt vægt i de første uger.
    Jeg har lige kigget på vægtskema fra Lilly & Luna og de har også været på 700g med 4 uger og de vejer nu da de er voksen omkring 2,8kg

• #10   12. jun 2011 I mit A-kuld var der en pige på 153 gram, ifl. det skema så skulle hun idag veje omkring 2,7 kg... Hun vejer 1,8 kg i dag.

Han er, som charlotte skriver, Langhåret..

• #11   12. jun 2011 Holder med de andre i at din hvalp ikke bliver korthåret, tror også du har skrevet omkring dette før?
    Så hvis du vil have en korthåret chi skal du nok ikke købe den.

• #12   12. jun 2011 nogel gange er det jo lidt svært at se, om de nu er lang- eller korthåret, når de er ung, men den er 100% langhår

Kommentér på:
4 uger og 700 g ????

Annonce