{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.591 visninger | Oprettet:

Hund der napper.. Søger godt råd!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Kato vores schæferhund napper i vores hænder og arme når han er glad. Er der nogle der har et råd for det. Vi prøver bare at vende os om og gå, og ignorere ham, men han bliver ved. Og når han er virklig hyper tager han fat i alt hvad han kan når han kommer ud.
Jeg er træt af at have mærke og rifter på arme og hænder, og det gør mig så ked af det, for det gør ondt og sviger, men jo selvfølgelig skal han være glad, men hvordan får vi ham til at stoppe med at nappe i folk/mig, når han bliver glad.

Cindy


OBS - Hvis du kun svare mig ved at nedgøre mig, og fortælle mig at jeg ikke har styr på min hund, så lad være med at skrive, er træt af alle dem der tror de ved bedst!

Til jer andre. På forhånd tak.!!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund der napper.. Søger godt råd!!!!
Kommentér på:
Hund der napper.. Søger godt råd!!!!

Annonce