{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.769 visninger | Oprettet:

Letter ben i min lejlighed? {{forumTopicSubject}}

Har altid haft et problem med min venindes hanhun, at han letter ben indenfor hos mig, men ingen andre steder? Det har førhen været både i Princess' maskåle, kurve og op af alt? Han får jo skæld ud hver gang vi tager ham i det men lige lidt har det hjulpet.. Har vasket alt i rodalon uden held..

Havde så besøg af en anden hanhund for nylig, og ja han gjorde det præcis samme (dog ikke madskåle og kurve) men hvorfor gør de det?

Troede det var fordi min venindes hund ville dominere over Princess, men nu er hun her jo ikke mere, og Pinkie er jo kun en hvalp?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Letter ben i min lejlighed?
  • #1   28. jun 2011 hilser hundene udendørs inden den fremmed tages ind?

Hunde markerer sig ved nye hunde - og nogle gange kendte også. Det skal gøres udendørs, så hundene skal have lov at hilse og markere sig inden de kommer ind.

Fortsætter det må i have venindens hund i kort line og få den til at forholde sig i ro når den er på besøg..

• #2   28. jun 2011 Tror nu ikke at det er for at dominere, det er nok mere for at afmærke da din jo er en tæve. Kommer der så en anden hanhund på besøg, skal han da afmærke oveni for at vise han har været der og det er hans dame osv. hvad bruger du for at fjerne tisset? Bruger du alm. rengøringsmiddel som Ajax og lign. så hjælper det ikke da hunden bare tisser igen. Du skal bruge f.eks. Rodalon der desificere(staves?) så der hverken er lugt eller bakterier.

• #3   28. jun 2011 * Nina - Siger mange TAK * - Normalt mødes jeg med fremmede udenfor, men ikke denne gang da det var min mor jeg ikek har set længe og som havde fået hund..

Mette J - Vasker alt i ren rodalon og eftefølgende rodalon blandet emd vand i gulvspanden, derfor forstår jeg det ikke?

• #4   28. jun 2011 Okay, ja så ville jeg lige lade dem mødes udenfor først og kan det ikke give en løsning på det ville jeg simpelthen sige til ejer af hanhunden at det er hendes/hans ansvar at hunden bliver opdraget til ikke at pisse, giver den ble på eller helt lader værre med at tage den med, jeg gad ikke have pis udover det hele. Jeg gav min ble på imens jeg trænede det hos en veninde og det gik fint, man reagere jo først når benet er lettet og så når der altså som regel at komme noget ud. Jeg sagde noget til ham når jeg så han skulle til det og når jeg så til sidst kunne være der, uden bleen var våd når vi skulle hjem så begyndte vi at tage den af og der har ikke været noget nogle steder siden smiley

• #5   28. jun 2011 Thomsen letter også ben når vi besøger tæver, det er især hvis han ikke kan komme ud i haven. Han gør det dog kun første gang han møder tæven.

• #6   28. jun 2011 Min venindes hanhund har altid gjort det og han mødte Princess ude første gang... Han kan være luftet nok så længe inden besøg og han gør det stadig, så tror jeg vil forsøge med ble næste gang... Det undre mig bare at han aldirg gør det andre steder hvor det både gælder katte og hunde uanset køn...

• #7   30. jun 2011 Jo har jeg da overvejet.. Problemet er jo bare at han ikke gør det andre steder, heller ikke selvom der er en tæve, og derfor jeg måske troede jeg kunne gøre noget..

Kommentér på:
Letter ben i min lejlighed?

Annonce