Tandskift - ændret adfærd? Tandskift - ændret adfærd?
Jeg synes en gang jeg læste et sted at hunde godt kunne blive syge under tandskiftet men jeg kan selvfølgelig ikke rigtig finde noget om det nu så nu prøver jeg at spørge her..
Nova er i fuld gang med at skifte tænder og hun er ved at skifte kind og hjørnetænder nu.. Men i nat har hun kastet op og også lidt i morges.. Hun vil ikke spise og hun drikker faktisk heller ikke rigtig noget.. Hun ligger også stort set bare og sover hele tiden..
Når hun er vågen vil hun gerne lege lidt og hun synes da også stadig hun skal bide mig i fingrene.. Hun holder også stadig vagt her og gør af lyde som hun plejer..
Kan det være tandskiftet eller skal jeg regne med at min "lille" hund er blevet syg
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.180
Hvis hendes temperatur er forhøjet, eller endnu værre lavere end normalt, skal du søge dyrlægehjælp.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.135
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.180
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.135
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 24 Svar: 175
Min hund er ved at skifte tænder og jeg kan også godt mærke han er generet af det, og en dag var han også ekstra sløv. Han gik så ikke fra foderet (man er vel ikke retriever for ingenting
Så ja, jeg tror på at de kan blive dårlige af tandskifte. Ved ikke hvor dårlige de "må blive".
Tandskift - ændret adfærd?