8.666 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 53 Svar

Hund med i Netto (i taske) Hund med i Netto (i taske)

Godeftermiddag smiley

Er der nogle af jer der ved om man må tage en hund med i netto, vel og mærke i en taske og så sætte i ens indkøbsvogn? Det drejer sig om en hvalp på ni uger smiley Ved godt at hunde ikke er velkomne i netto normalt, men tænker bare at det kunne være noget andet når den er i en taske i en vogn smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund med i Netto (i taske)
  • #2   25. jul 2011 NEJ.. Hunde og butikker med fødevarer er no go.

• #3   25. jul 2011 Puha jeg ville blive harm hvis jeg så det ... den hører ikke hjemme i en fødevarer butik taske eller ej

• #4   25. jul 2011 Det håber jeg da ikke, adderbadder og stakkels allergikere.

• #5   25. jul 2011 Nå ja okay tænkte jeg selvfølgelig ikke lige på, haha smiley

• #7   25. jul 2011 Antihero:

Ja okay, her var det nu bare en lille tanketorsk fra min side, synes bare det var en så smart idé, da vi ikke lige har nogle pasningsmuligheder til Mille, og så kunne vi få købt ind til flere dage hvis vi var to om at slæbe, hehe smiley Hun kan ikke være alene hjemme endnu, hun er kun lige fyldt 9 uger i dag smiley

Men så må kæresten da bare ned i netto og slæbe varer hjem hihi ;o)

• #9   25. jul 2011 nej... ikke med mindre det er en blinde eller servicehund.... der er fødevare og hunde er ill tillad og det er vel forståeligt nok

• #10   25. jul 2011 ill = ikke

• #11   25. jul 2011 I kan da stadig vær 2 til at slæbe selv om hvalpen ikke må komme med ind i butikken.... den ene person bliver bare udenfor butikken med hvalpen, mens den anden handler. ...*S*

• #12   25. jul 2011 Nej det må man heldigvis ikke.
    Men den ene af jer kan da vente udenfor, og så hjælpe med at slæbe hjem.

• #13   25. jul 2011 Altså jeg ahvde engang min hund med i netto. Op til flere gange, men fik til sidst afvide at blev jeg ved var jeg ikk velkommen i netto lænegre... Havde ham under min jakke... Så jeg vil ikk anbefale det smiley

• #14   25. jul 2011 JEG ER PERSONLIGT BLEVET SMIDT UD AF NETTO I HAVDRUP AF SAMME ÅRSAG, SÅ NEJ

• #15   25. jul 2011 Jeg synes det var så hyggeligt en dag, da to små tøser havde e ilder med i fakta for at handle! Det stank af H til:o( Men der var ikke nogen der kommenterede det.. Men tror seriøst heller ikke de folk der arbejder i den fakta vi har her er specielt skarpe!

• #16   25. jul 2011 Jeg mødte engang en i Netto med en tamrotte, det synes jeg simpelhen var så skægt. Men stadig ikke særlig lækkert *g*

• #17   25. jul 2011 Nej må man ikke..

Men!!!!!
    Tænk over den her... Du må gerne have din hund med på macd... Skulle da mene at maden i netto er mere pakket ind, end på macd :).

• #18   25. jul 2011 Anita: det må du altså ikke... tjek lige døren på mc'donald... der er en hund forbudt tegn... jeg har oplevet et par blive smidt ud, pga de havde en hund med ind

• #19   25. jul 2011 og hos Mcdonald er reglerne en i ALLE resturanter... hvis nogen har haft hund med ind, så er det en fejl, som ledelsen helt sikkert ikke vil se på med milde øjne

• #20   25. jul 2011 I kan da stadig handel stort ind, en går ind og handler og en bliver ude ved hunden så er I stadig to til at slæbe varer hjem.

• #21   25. jul 2011 Ja eller den der handler kan låne indkøbsvognen med hjem og smutte ned med den igen bagefter.. Det gør min mor der bor i lejlighed i gå afstand fra fakta.. hun kan ikke pga ryggen bære ret mange varer hjem så derfor låner hun vognen med hjem og går selv ned med den eller spørg en af de legene børn om de vil ha en 20ér for at gå ned med vognen- de penge hun har i den smiley

• #22   25. jul 2011 tror de er ret ligeglade på MD jeg har da haft mine med inde og købe mad ,,,men man må ikke men der er bare ikke nogen der har sagt noget

• #23   25. jul 2011 så engang en have sin chihuahua med ind i fakta. Det skal lige siges at den IKKE sad i en taske og hun bare satte den ned i kurven.

• #24   25. jul 2011 Uhh.. Jeg vil da gerne kigge efter det lille pus, mens i handler smiley

• #26   25. jul 2011 jeg havde da for nogle år siden min venindes hund med på mcd i en taske - han da hundekiks og nus fra de ansatte smiley

• #27   25. jul 2011 ja jeg smider godt nok og så folk ud hvis de kommer ind på mit arbejde (super brugsen) med hund!!!! hvalp eller ej !! NEJ DU MÅ IKKE....Tænk dog på hygiejnen!!!

• #28   25. jul 2011 { Pia }

Wow, hold dog tonen! Som du kan se har jeg fået besked og jeg tog jo ikke hunden med, så slap dog lige af! Jeg er ikke ansat i et super marked så jeg tænkte ikke på hygiejnen, hvilket jeg godt kan se nu.
    Så tænk dog på din måde at sige tingene på!!!

surt opstød herfra, men helt ærligt, kommer sådan set bare med et spørgsmål, man kan da svare pænt!

• #29   25. jul 2011 Jeg forstår ikke, hvorfor folk synes det er okay at de slæber deres lille puttenussede hund med i fødevarebutikker, og sågar restaurationer...... smiley
    det er stadig hunde... og de samme mennesker ville garanteret glo engang, hvis jeg kom trillende med 50 kg schæfer siddende i en kuffert i vognen smiley

• #31   25. jul 2011 Stinne - LOL! ja det ville være et syn for guder ;o)
    men i princippet ER det jo det samme....

ej en - enig!
    og jeg har altid undret mig over, at folk med små hunde synes det er helt ok, at de har dyrene med..... underlig holdning smiley

• #32   25. jul 2011 jeg har da også haft Alba med på café i Århus - vi sad udenfor.. hun lå dækket af ved siden af mig - intet problem der og hun fik også meget opmærksomhed af personalet smiley

• #33   25. jul 2011 Anita - det er jo også noget andet, når vi snakker udendørs smiley

• #34   25. jul 2011 Maria - til dels er jeg enig...
    Den dag vi var i århus var Alba med - vi skiftes til at stå udenfor og vente på hinanden så hun ikke var alene smiley
    Men hun var nu også kun med forbi det var en hel dags tur smiley

• #35   25. jul 2011 + det er god miljø træning smiley

• #36   25. jul 2011 Nej man må ikke tage en hund med ind i fødevare butikker med midnre det er en service hund (og oftes kun dem der er blinde hunde eller følge hunde til syge mennesker der skal overvåges 24/7)

• #37   25. jul 2011 Stinne og ej en - hvis det er til mig hvor skriver jeg så hun er i en taske? jeg har en 23 kg. tung hund, hun har 4 ben og kan gå selv....

• #38   25. jul 2011 Arbejder på McD : Hunde må ikke komme med ind, men i driven giver vi hunde guffer til folk med hunde i bilen.

- Jeg har set en pige have en hund med i Netto, tror ikke der skete noget. og vor herre bevares, hvor jeg er ligeglad, ville ikke blive generet af at se det. Men der var et par fra Frankrig der spurgte på mit arbejde forleden om de måtte have deres hund med og så måtte jeg jo pænt sige det måtte man ikke her i Danmark smiley

- Men så er det godt man må have dem med på de caféer hvor man kan side udenfor smiley

- Men kan self godt se problemet i det, så Lady hun bliver altid hjemme, det kan dog ske hun må side i bilen i de 5min smiley

• #39   25. jul 2011 Stinne - super smiley hehe så er vi enige - der er heller ikke meget miljø træning i en hund sidder i en taske...

• #40   25. jul 2011 Ej en - ja fattede den først nu - måske jeg snart skulle i seng smiley hehe...

• #41   25. jul 2011 Ej en:

Jeg er fuldstændig enig med Pia, jeg kan da godt se de forkerte i at tage en hund med i en fødevarerbutik og kunne ikke drømme om det, jeg tænkte bare tanken i eftermiddags uden at tænke på at der jo selvfølgelig er nogle regler og hygiejnen skal overholdes.

Er lidt i tvivl, er det mig du kalder en egoistisk hundejer med behov for at slæbe min lille hund ind i en butik fordi at jeg tror hun har en behov for det?? Synes godt nok det er noget af en udtalelse.

• #42   25. jul 2011 Det er bare ikke altid man lige tænker over man måske kan have hår på sig..

Jeg har tamrotter, og jeg tænker ikke lige over jeg måske kan have hår fra dem på mig når jeg tager klipper på, går over vejen og handler i Netto.. Jeg lægger ikke rigtig mærke til det, og det er så heller ikke ås ekstremt som hvis det var fra en hund (da de har en del flere hår at smide ;))

• #43   25. jul 2011 ej en medløber

Jeg vil nu ikke kalde min hund for en taskehund, bare fordi hun kun lige er fyldt ni uger så hun kan være i en taske, hvilket vi benytter os ad når hun fx. skal med tog og bus, da vi ikke har bil. Jeg kan da godt se at der ikke skal være særregler, men nu er det jo bare sådan at sådan er det nogle steder, fx. i bussen herinde i københavn. Der må kun komme hunde med i tasken. Undskyld MANGE gange for at jeg ikke er ligeså klog og kender reglerne inden for super markeder.

Jeg spurgte sådan set bare venligt om jeg måtte og synes ærligtalt det er for lamt at jeg får sådanne svar igen, det er sgu ærgeligt at folk ikke kan finde ud af at kommunikere ordenligt med mennesker uden at skulle rakke ned.

Det var da en fordomsfuld holdning at have, bare fordi ens hund ikke kommer til at veje over 20 kg kan man altså godt være en ansvarlig og u-pylret hundeejer!

• #44   25. jul 2011 Jeg har haft malou med på restaurant, vi var de eneste gæster tilbage og jeg kender ejer, de spurgte om jeg havde hende med i bilen hvilket jeg altid har og så skulle hun med ind. De lukker også deres egen hund som er en alaskan malamute ind når der kun er gæster de kender personligt tilbage. Ikke mit problem hvis de får bøde.
    Jeg har selv arbejdet i supermarket og har også smidt små trunter ud med deres taskehunde og gud hvor blve de surer. Men jeg har nu også smidt en familie ud hvor deres lille dreng gik nøgen rundt i butikken. Ikke særlig lækkert at bette manden klør diller og røre ved frugterne bagefter. smiley

• #45   25. jul 2011 Jeg tænkte også bare at der måske var en lille bitte forskel på en lille ren vasket hvalp og en kæmpe beskidt hund der vader rundt blandt varerne. Men der fik jeg så svar, og som du kan se allerede ved første svar slår jeg mig selv i hovedet for selvfølgelig er der noget hygiejne der skal tages hånd om, hvorfor så blive ved med at vade i det? Forstår det virkeligt ikke.

• #46   25. jul 2011
    Sanne & sportsvognhunden

Hahaha smiley må have været et sjovt syn med sådan en nøgen gut midt i netto smiley

• #47   25. jul 2011 Sådan er vi jo forskellige, ville dog heller ikke selv gøre det, men var det lovligt så kom Lady da med. Lady er med alle de steder hun må, heller have hende med mig end at hun skal være alene smiley

- Ku nu godt gå i netto i arbejdstøj fra McD - men ikke i tøj fuld af jord fra haven, og Lady hår er der nok altid lidt af, men ikke noget man kan se smiley

• #48   25. jul 2011 Ja det var det også, forældrene blev vildt surer over at han ikke måtte gå nøgen rundt, men jeg har altså ikke i sinde at spise den frugt han har rørt ved efter det har kløret forneden. Jeg sagde at de i det miste kunne give ham et par badebukser på. (det var sommer og meget varmt) Han kunne jo få dem af igen når de var kommet ud af butikken.

• #49   25. jul 2011 Lotte med Mille: Tror ikke folk køre den over på dig, men i det hele taget bare taler om det nu. Du har bare startet en debat og nu skriver folk så om det og svare hinanden, du skal ikke tage det personligt, de mener ikke at du er "en dårlig hunde ejer" smiley

• #50   25. jul 2011 Kristine T

Godt at høre.. Bliver altså helt vred over at blive puttet i sådan en kasse, da jeg er meget imod de taskehunde der skal leve deres liv i en taske og med til alt muligt der ikke er for hundens skyld smiley

• #51   25. jul 2011 Forstår jeg godt, men du kan lige så godt vende dig til det, mange af de tråde der bliver oprettet bliver til en debat smiley ' & det er jo det sjove ved det, keder man sig en dag er der altid hundegalleri smiley

• #52   25. jul 2011 Kristine:

Ved det godt, HG er HG smiley Og sådan vil det altid være.

• #53   25. jul 2011 Nu er det vel reglerne fra fødevareministeriet eller sådan noget, der er sådan at i disse butikker må man ikke have dyr med. Og det gælder vel også restauranter. Og så er det lige meget om hunden er stor eller lille i taske eller ej - så er det altså loven, og lov skal jo overholdes hører vi så meget her inde smiley Det gælder jo også her.

• #54   25. jul 2011 Ej en

Undskyld at jeg ikke er 31 og så klog som dig smiley Men nu har jeg også 13 år til at øve mig i.

• #55   25. jul 2011 MEN du siger den ikke kan være alene hjemme endnu.. du har jo to andre hunde , så den er jo ikke alene??? jeg har aldrig trænet alene hjemme træning med nogen af mine piger, og de har slet ikke noget imod at være alene "sammen" . så hvorfor ikke bare lade hende være derhjemme?

• #56   25. jul 2011 for nyligt, da jeg var på burger kin, kom der en pige ind med en hund, og det var vist ikke noget problem.. samt da jeg arbejdede i Super Brugsen kom der ofte folk ind med hunde, uden at der blev sagt noget til det..

- og jeg må da indrømme at jeg har haft min hund med ind i en butik en enkelt gang.. men der kom jeg i tanke om, da jeg var ude at gå med hende, at jeg manglede mælk og vi var lige ved siden af købmanden.. men der skyndte jeg mig også bare hen og finde mælken og så hen og betale og ud igen.. jeg kunne ikke finde på at stå og rode ved forskellige varer, mens jeg havde en hund med..

• #60   26. jul 2011 Nu er det jo ikke alle der går ned i Netto og kigger på om der er et billede af en hund med ind, men ja self er det en hovedregl, men synes ikke der behøver blive kørt mere i TS spørgsmål. Hun fandt jo hurtigt selv ud af at man self ikke måtte det.

& faktisk må man heller ikke snakke i telefon mens man står i kø ved kassen smiley

• #61   26. jul 2011 har haft min med i kvickly, og der blev ikke sagt noget smiley var self også kun henne ved posten.... men det går vel lige indtil man bliver smidt ud eller får en bøde, eller bliver bedt om at blive væk...

men men, er der egentlig nogle regler for om man må have dem med i en tøj butik??

Kommentér på:
Hund med i Netto (i taske)

Annonce