{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der var engang
  • #1   27. jul 2011 Hehe, for nogle uger siden snakkede jeg med min mor som var meget chokeret, over at have kigget på hunde på nettet og have set hvad blandinger koster, det er jo helt hen i vejret! Hun gav også 500 for sin blanding i sin tid smiley

  • #2   27. jul 2011 Og hvor er det godt!!! smiley

  • #3   27. jul 2011 Håber og tror på at det kan være medvirkende til at folk tænker sig om en ekstra gang inden de køber hund, så ja - synes også det er rigtig godt !!!

  • #4   27. jul 2011 Ja se den vinkel havde jeg så slet ikke pådet... Men ja, det har I egentlig ret i!

  • #5   28. jul 2011 vores "hvalpe fabrik" her i nord. sælger blandings hvalpe til 500 pr stk.. smiley de ryger lige så hurtigt de bliver født. nogle gange allerede når de er 5 uger. smiley æv ..
    de mener ikke de har råd til at sterelisere deres tæve, så hver gang hun gr i løb bliver hun parret med en af nabohundene smiley 3 gange inden for 2 år .. nå men væk fra det igen..

    min mor har lige købt en blanding til 3500, hun er bare en super sød lille hund. Chippet vaccineret, og det hele. Det glemmer mange desværre selvom de tager mange penge for hunden smiley

    ville ønske alle tænkte sig om en ekstra gang inden de købte smiley det ville spare en masse for en masse besvær smiley


  • #6   28. jul 2011 Jeg har selv undret mig over priserne, og ved ikke om jeg synes det er godt eller skidt. Men hælder dog nok mest til at priserne er skudt kunstigt i vejret fordi mange spinder guld på populære racer og blandinger deraf. Jeg gav i sin tid 100 kr for min første blanding (den sidste hvalp på 14 uger, som de ikke kunne komme af med - border/tervueren). Min nuværende kostede 1000 kr, for 6½ år siden, dog uden vacc. og chip.

    Jeg synes blandingshvalpe skal koste ca kostprisen, som er max 2000-2500 inkl. chip og vaccination. Det er mere end hvad en internathund koster, og rimeligt i mine øjne.


  • #7   28. jul 2011 Lige inden forbudet så jeg "amstaff"hvalpe til salg for 500kr, jeg var rimelig chokeret.

  • #8   28. jul 2011 hmm for mig er det ligeså vanvittigt at sælge "rene" hunde uden tavle for 6-12000...
    Har en hund ikke tavle er den i mine øjne ikke "ren" eller forældredyrene er ikke gode nok til at klare de minimumskrav der er for avl....
    Hellere et godt gadekryds end en skidt "ren"... hvis man da kan være sikker på at de er "rene"... og nej


  • #9   28. jul 2011 Min første hund var en schæfer/labradorblanding.. Jeg gav 300,-;o)

  • #11   28. jul 2011 Synes det er godt, så kan folk tænke sig lidt om inden de skaffer hund. Dog synes jeg at 5000 og opefter er for meget for en blandingshund. Det er jo en blanding, uden tavle, osv. :-))

  • #12   28. jul 2011 Et eller andet sted er det vel naturligt nok, at priserne stiger.

    Det gør de jo inden for alle områder, hvorfor så ikke her?

    Alting bliver dyrere...

    Da jeg købte min første hund i 1992 kostede den 3500, den sidste som blev købt sidste år kostede 8000... Det er jo det, der sker.


  • #13   28. jul 2011 Jeg syns også at det er fint hvis hvalpene koster så meget fordi at man virkelig vil det bedste for sin hund... Der hvor jeg syns det ikke helt er passende er at man bruger det som fabrik til at tjene penge. Jeg syns virkelig det er mange penge at give 7000 for en hvalp uden papirer.

  • #14   28. jul 2011 Min kostede 4000.
    Uden tavle, og kun en gang ormekur uden chip o:
    Det var så også et ''uheldskuld'', og de vidste intet om loven ved salg af hvalpe. Plus, vi kender familien personligt.

    Så han har vel kostet ca. 5000 i alt o:


Kommentér på:
Der var engang

Annonce