{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

søger hjælp ang chihuahua {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen har virkelig brug for hjælp
jeg købet en lille chihuahua zicco af en mand som købt ham fra polen ham var meget lille
efter noget tid kunne vi se vi ikke var det rigtige hjem for ham han blev meget bange for alt og kunne ikke være alene hjemme og kunne ikk fungere som en nomal hund . så vi valgte at give ham til min mormor og der fik han det godt igen fordi alt var så roligt og hun havde alt sin tid til ham og det var det havde brug for . nu er min mormor så død for en mdr siden smiley og vi står med hunde igen og min famile vil findet et nyt hjem til ham . men det er ikk så let han lider af patose og epelisi og bider børn det forstår min famille ikke rigtig de tro jeg bare kan smide ham hjem til hvem som helts jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og han er haft 4 hjem nu . hvad sys i


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger hjælp ang chihuahua
  • #1   2. aug 2011 Jeg ville lade ham få fred. En syg og angst hund er ikke tjent med at blive smidt rundt. Og så ville jeg nok lære af mine fejl og aldrig købe fra en hundehandler igen

  • #2   2. aug 2011 Jeg ville give det en tidsfrist på to uger - være hudløs ærlig om hans problemer og ikke nævne et ord om aflivning i annoncer!!! Og kommer der en egent ejer, give ham til vedkommende.
    Kommer der ikke en egnet ejer, ville jeg aflive.
    HVis du er usikker på om han kan omplaceres, så afliv!


  • #3   2. aug 2011 det ville jeg også sige var bedst men det vil min famile ikke og det er gør min så sur fordi det er mig der kender den hund og ikke dem
    men hvad kunne der ske hvis jeg nu gjorder det i mod min famillie tænker politi og sådan noget


  • #4   2. aug 2011 Selvom det er hårdt, ville jeg vælge at give ham fred.
    Det gør ikke ondt på ham at blive aflivet, tilgengæld slipper han for mulige psykiske smerter i næste år (hvis han ender det forkerte sted).
    Alternativet er, at I finder et hjem a la din mormor's, hvor han er alene med en ældre og rolig person, og ingen grænser bliver overtrådt.
    Men, ville for din egen skyld vælge at give ham fred, så du kan have ro i sindet..


  • #5   2. aug 2011 tro også det ender med han for lov til at sove smiley finde jeg ikke kan finde en som er 100 % den rigtige tror bare det bliver lidt svært

  • #6   2. aug 2011 Enig med de andre ville give hunden fred, hverken hunden eller den mulige fremtidige familie er tjent med ham

  • #7   2. aug 2011 Jeg ville givde ham fred.. Selvom de personer du finder som ny familie virker perfekt, kan du lige så godt risikere de bare selv sælger ham videre, og han så bliver kastebold.. Og ud fra hva du skriver lyder det bestemt ikk som en hund der ville kunne tåle det.. smiley

  • #8   2. aug 2011 det er også det jeg er bange for at de måske ikke ved hvad de helt går ind til .også smider ham videre og nej det ville han ikk kunne klare
    ved bare ikke helt hvad der kunne ske hvis jeg bare fik ham aflivet når nu min familie slet ikke er enige med mig desværre


  • #9   2. aug 2011 Hvis hunden er hos dig, kan du vel bare sige, at den pludselig blev syg og du måtte til dyrlægen, og dyrlægen sagde, at der ikke var noget at gøre.
    Eller få den aflivet, og tag den med hjem, så kan du jo lade som om den er død mens den sov. Det er måske lidt langt ude, men på den måde kan du vel undgå bøvlet med familien.
    Lyder bestemt ikke som om den hund skal have et nyt hjem.


  • #10   2. aug 2011 Ville nok være bedst at give den fred og hvis det så er nødvendigt at give din familie en lille hvid løgn om hvor han er, så sig at hen bor hos en ældre dame. Og så om nogle år fortælle sandheden

  • #11   3. aug 2011 Enig med Ginne - nu med kennelnavn Waginns *

Kommentér på:
søger hjælp ang chihuahua

Annonce