{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

blandinger.. {{forumTopicSubject}}

Dette er ikke et ondt ord imod blandinger, men en bøn om at folk ikke bare avler for at avle.. og at folk ikke køber hvad som helst..

Min søster og hendes kæreste var for 2 år siden på udkig efter en hund.. drømmehunden.. De havde aldrig haft hund før, men var ganske forelsket i mine Amstaffer.. De faldt over en nuttet lille blanding, af racerne ds. gårdhund og amstaff..(en håbløs blanding i mine øjne).. De forelskede sig i ham, tog ham med hjem - og Sunny blev deres lille guldklump.. Dog gik der ikke længe før de måtte sande, at de havde fået deres sag for.. Hunden var fuldstændig utrættelig og ustyrlig.. De gik til træning, trænede hjemme, brugte ham fysisk og mentalt , men lige lidt hjalp det.. Det var som om der var en brist i hans lille smukke hoved..
I dag har de så måttet kaste håndklædet i ringen, og kl 15 sluttede lille Sunnys liv.. Det var ikke et godt hundeliv at være så forstyrret i sit hoved.. Jeg har sjældent grædt så meget som da han lagde sig slapt ned og overgav sig til dyrlægens sprøjte.. og tårerne har flydt lige siden..:'(

Så kære alle.. hvis i vil avle, er i så ikke søde at sætte jer ind i det før i bare kaster jer ud i det? Og hvis i leder efter en hund, så sæt jer ind i det før i bare køber..

R.I.P Sunny...<3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blandinger..
Kommentér på:
blandinger..

Annonce