{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

blandinger {{forumTopicSubject}}

ville bare hører jeres mening om blandinger af mops...
min er temmelig klar at hvis man har en hund som er så fantastisk som mops hvorfor så blande den med andre racer, sys tit folk der også gør det tager vanvittige priser for disse blandinger, har set helt op til 5600, og så sidst at for en blanding af mops og cavalier kostede 6 - 7000, i mine øjne er det total forkert.... hva sys i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blandinger
  • #1   11. jan 2010 min holdning er der nok ikk mange der deler, men jeg syndes slet ikke man skal blande racerne..

  • #2   11. jan 2010 Jeg synes bestemt heller ikke man skal blande mopsen med noget som helst andet. Som du skriver, mopsen er så fantastisk som den er...

    At de tager så mange penge for en rundkørsel, det er jo bare tåbeligt. Ikke af sælger men af køber!


  • #3   11. jan 2010 tjaaa det kan nu være en meget god blanding. Vi havde et lille uheld i sommer, hvor min mops fik listet tisselejfen ind bag nogle stramme trusser hos m in søns Dansk-svenske gårdhund, og det kom der et kuld blandingshvalpe ud aF. de er da blevet rigtig dejlige, men jeg ville aldrig gøre det bevidst.

  • #4   12. jan 2010 der er en annonce herinde med blanding af cavalier og mops, har set avler flere steder hvor hun ligesom prøver at retfærdigegøre denne blanding og få det til at lyde som en race hun og det var netop hende der tog 6 - 7000 kr for en hvalp, det er jo en fuldstændig latterlig pris for en blanding... man kan jo få en renracet til den pris og faktisk også med stamtavle...

Kommentér på:
blandinger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce