{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Hund nr. 2 køn? {{forumTopicSubject}}

Jeg går med planer om på et tidspungt at få en hund mere. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre hvad i her inde vil anbefalde af køn.
Jeg har nu en steriliseret tæve. Vil i mene at kønnet er lige gyldigt, eller er der et køn der er at fortrække når man i forvejen har en tæve?
Regner med den kommende hund også skal være en coton de tulear, elsker sådan den race


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund nr. 2 køn?
  • #1   27. aug 2011 Jeg vil sige en hanhund. Så er man næsten sikker på ikke og få problemer.

  • #2   27. aug 2011 ok det var også det jeg havde tænkt, men ville lige høre jeres erfaringer herinde

  • #3   27. aug 2011 Er din nuværende tæve på nogen måde kønsdominant? Er den race du kigger på normalt kønsdominant?
    Hvis nej til begge dele, er kønnet ligemeget.

    Min tæve er ikke kønsdominant, men hendes race er kendt for at være det, derfor foretrækker jeg stadig at få en han som nr to, hvis jeg skal have en til. Så er man helt sikker!

    Og hvis du er ligeglad med kønnet selv, så ville jeg vælge en af modsat =)


  • #4   27. aug 2011 Det kan komme an på rigtig mange ting -
    hvordan er din nuværende hund med andre tæver?
    Hvis du tager en af hvert køn, er du næsten sikker på, at der ikke bliver problemer.
    MEN når det er sagt, så har jeg altså tre tæver sammen - ingen problemer :o)


Kommentér på:
Hund nr. 2 køn?

Annonce