1.312 visninger
|
Oprettet:
dobermann {{forumTopicSubject}}
Hej alle dober-mennesker.
Jeg har ledt med lys og lygte efter min nye dober pige og har nu endelig en i kiggerten... .-)
Hun hedder Altobello di verra og er efetr Maxim og CH Smart Wood Hill's Russkaya Tsaritsa
Hun er 8 md og bor hos en familie i serbien som ikke kan have hende længere.
Er der nogen som kan dele ud af sine erfaringer med at hente hund hos altobello..?
Er i kørt eller fløjet?
Hvordan har forløbet været..?
Osv. osv fortæl, fortæl....
Håber at høre fra jer..
maria
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 105 Svar: 951
Han var 8 uge og han blev aldrig glad ved at køre bil det var en hår tur for ham tror jeg
Hvis jeg nogensinde skulle gøre det igen ville jeg i hertfald selv køre men jeg ville nu heller købe en i dk :0)
Hvorfor så lang væk??
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 4
Jeg har ledt længe efter den rigtige hund og har ikke kunne finde en sort tæve som har de kvaliteter jeg søger, derfor begyndte jeg at kigge lidt rundt i udlandet og har fundet frem til altobello.
Jeg er helt vild med både mor og far til hunden jeg har fundet, derfor er jeg mest til at få hende derfra.
sep 2008
Ja så kan jeg godt forstå dig :0)
Min kæreste vil meget gerne have en dobber igen men han vil ha ham kupe og ja så skal man uden for eu
Glæder mig til at høre hvordan du velger at få hinde hjem og hvordan det går og ikke mindst se hinde :0)
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 4
Vi tænker på at ta en lille ferie derned og selv hente hende men så vil det være med fly vi skal hjem. Det skulle være en stor oplevelse at se Altobello og området
Fortsættelse føler...
sep 2008
Jeg var lige inde og kikke på kennelen det ser flot ud :0)
glæder mig til fortsættelsen :0)
dobermann