{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Hund bange for at være alene-Hjælp søges hurtigst! {{forumTopicSubject}}

Hejsa! Jeg står i den situation, at jeg mangler et sted til min hund i dagtimerne imens jeg er i skole og kæresten på arbejde. Problemet er at min hund er bange for at være alene hjemme og har for nylig haft besøg af en adfærdsterapeut til ham og der var lys forude for ham og fik et godt træningsprogram - Men for at han kan acceptere at det er okay at være alene og at han skal være rolig når han er alene hjemme, kræver det at han ikke er alene mere indtil vi har lært ham det. Kravet er at han ikke må være alene på noget tidspunkt, ellers kræver vi ingen aktivering eller lufteture (Hvis der ikke er have til er en enkel tissetur rigeligt). Pointen ved pasningen er bare at han skal slappe af og sove uden at være alene. Det er i hverdagene i dagtimerne, alt fra 3-7 timer, kommer an på mit skema. Han er en meget rar og venlig hund, glad for at lege, imødekommende og har aldrig været aggressiv overfor hunde eller mennesker. Han er aktiv når du er aktiv, ellers sover han bare hvis der ikke sker noget. Det gør ikke noget du har hund, men det er slet ikke noget krav, bare han kan blive passet. Hvis du bor i Randers og Århus området og er interesseret så skriv endelig, vi har brug for hjælp hurtigst muligt! Jeg kører fra Randers til Århus hver dag, så det er ikke noget problem at skulle køre hen med ham, for det behøver slet ikke være hjemme ved os han bliver passet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund bange for at være alene-Hjælp søges hurtigst!
Kommentér på:
Hund bange for at være alene-Hjælp søges hurtigst!

Annonce