1.039 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Overfaldet :-( Bide-hul i hovedet Overfaldet :-( Bide-hul i hovedet

Ja så blev min hund altså også overfaldet... Han fik dog "kun" et lille hul i hovedet fra den anden hunds tand, men for pokker hvor han skreg.... Min stakkels vovse...

Det der hul, skal jeg rense det med noget? Jeg tænker lidt sæbevand (sæbespåner) måske?? Har ikke rigtig andet... Er det ikke fint nok eller skal jeg bare helt lade det være?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overfaldet :-( Bide-hul i hovedet
  • #1   2. sep 2011 jeg ville bruge rent vand, men der kan være mere inde i som du ikke selv kan se

• #2   2. sep 2011 Jeg ville gå til en dyrlæge.. Det kan sagtens være meget mere end et hul

• #3   2. sep 2011 Jeg har lige kigget på det og det er godt nok noget dybt må jeg sige.... Tror bare det er et hul, men det er dybt... Har lige renset lidt omkring det med sæbevand og skyllet efter med rent vand....

• #6   2. sep 2011 få din hund til dyrlægen og det vil du ikk forteyde da der kan gå indfektion i såret

• #7   2. sep 2011 Jeg ville nok også tage af sted og få det tjekket, nu når det er dybt.

Har før prøvet, at stå med en hund, med ét lille hul ved ribbenene fra en hjørnetand. Et par dage efter var hele hundens side hævet i en sådan grad, at den ikke kunne gå uden store smerter. Den var fyldt med betændelse i et område der svarede til et æble

Det var nødvendigt at få lagt et dræn i, da det simpelthen blev inficeret lynhurtigt.

• #8   2. sep 2011 Jeg ville tage adsted. Ringe til dyrlægen og sige at jeg kommer altså nu. Jeg ville IKKE vente!

• #9   2. sep 2011 Ja kan kun sige som de andre til dyrelægen i en fart, da det kan være end det du lige ser med det blotte øje. Og ja den hund der bed dens ejer skal dække alle dine omkostninger..

• #10   2. sep 2011 vi har selv været udsat for det i går aftes hvor den ene af vores hund fik flyttet et skrivebord for den ene dør og den anden var låst med elastikker og hun har skambidt vores den lille hund og hun blødte meget og hun kom til dyrlægen i aftes /nat var vi der og hun blev renset ved halsen og syet ved øjet og fik blod og væske og hun er på dobbel smertestillene og antibiotika og hun havde allerede fået en stor bobbel med væskesammling 4 timer sener og det drypper med sekret så se at smutte til dyrlægen med din hund nu

• #11   2. sep 2011 Jeg har snakket med dyrlægen og han sagde jeg skulle barbere pelsen omkring såret, rense godt og grundigt og se tiden an.... Begynder det at forandre sig, hæve eller væske skal vi selvfølgelig afsted med det samme, men ellers skal det bare renses godt og grundigt...
    Hunden mærker intet til det, han legede med en anden hund lige efter, og kan intet mærke nu, så han er ikke plaget af smerter eller noget...
    Jeg ser tiden an, men tager selvfølgelig afsted hvis der sker den mindste forandring....

• #12   2. sep 2011 Dyrlægen sagde at han alligevel ikke kunne gøre meget andet end det jeg selv skulle gøre....

• #14   2. sep 2011 Hej, du kan bruge alm lunken vand, til at vaske såret i.. Du kan også købe saltvand på apoteket, til at rense det med. ( Det er det samme som man bruger feks til kontaktlinser ) Man må ikke begynde at vaske såret med sæbe.. Lunken vand er hel fint.. Kommer der betændelse i, skal du lige kontakte dyrlægen igen.. smiley

• #15   3. sep 2011 Dyrlægen sagde det var helt perfekt at have brugt sæbespåner og skylle med rent vand bagefter... Og såret ser rigtig fint ud idag... ingen betændelse eller noget, det er ved at hele rigtig flot.... smiley

Kommentér på:
Overfaldet :-( Bide-hul i hovedet

Annonce