{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.983 visninger | Oprettet:

hvalp 9 uger {{forumTopicSubject}}

håber i kan hjælp:)
e min lille hvalp følger mig konstant,hvis hun ligger og sover og jeg går ud af stuen vupti så er hun vågen og løber med mig , nogle af jer som også har prøvet det?? gik det over eller forsatte det ?
hvordan starter jeg alene hjemme træning jeg går ind og lukker døren flere gange om dagen smiley

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalp 9 uger
  • #1   18. sep 2011 Det meget normalt af en hvalp på 9 uger;) den føler sig tryg ved/hos dig;)

  • #2   18. sep 2011 heheh jaaah det er helt normalt.. hjemme hos mig har jeg en hund på 5, en hund på 3, en på snart 2 og en på 1½ og de render os mig i røven hele tiden haha smiley

  • #3   18. sep 2011 Du skal altså ikke bekymre dig. Den ser dig som leder af flokken og følger dig når du går rundt;) en dag når den er blevet ældre holder den automatisk op med at følge efter men bare kikke efter dig:) jeg synes kun det er et godt tegn fra din lille hvalp;)

  • #4   18. sep 2011 Det er meget normalt, især i den alder. Lia er 3 år og hun gør det endnu, men nu ligger det så også til hende race. smiley

  • #6   19. sep 2011 Tussind tak for jeres svar smiley

  • #7   19. sep 2011 vores nu ca 14 ugers hvalp gjorde det også i starten, måske et par uger, men prøv fx at gå en lille tur, lege og små nusse, sådan lidt lang tid så du ved hun bliver MØG træt, lad hende så lægge sig til at sove et centralt sted hvorfra hun kan se og høre dig mest muligt. og gå så stille rundt og lav noget, det gjorde jeg sådan frem og tilbage mlm stue hvor den så lå og køkken og toilet, hvad man nu lige kan finde på, og kom ind hvor den sover også indimellem..... men den skal være godt træt så den virkelig ikke orker andet end at sove..... synes det hjælp på at vores fandt ud af at vi godt kan gå rundt og komme tilbage selvom den ikke rendte med konstant.... men er vores frisk og udhvilet så gør den det da endnu, men ikke af utryghed men af nysgerrighed...

Kommentér på:
hvalp 9 uger

Annonce