{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Dyrlæge - Halthed {{forumTopicSubject}}

Det er lidt med blandede følelser jeg opretter denne tråd, da jeg måske kommer til at træde nogen over tæerne. Meen jeg prøver:)

Nu har jeg efterhånden skrevet om Diva's halthed et par gange herinde. Sagen er som sagt den, at hun halter on/off - alt efter hvor meget vi har lavet i løbet af dagen. Jeg kontaktede min egen dyrlæge i sommerferien som tog røngten af alle led og kanter:) Der var noget slidgigt i begge albuer, så han valgte at ligge en blokade. Den hjalp ikke og han er uforstående over hvorfor hun halter, da han ikke mener at hun burde det ud fra billederne. Da jeg fandt ud af at blokaden ikke havde virket ringede jeg og spurgte ham om hvad næste skridt var. Jeg nævnte selv Wollles mobilititet samt fiskeolie tilskud. Det synes han lød fornuftigt og han havde ingen andre ideer. Jeg går som sagt igang med de tilskud men lige lidt hjælper det. Jeg ringer nu til Ken fra Fakse og får min egen dyrlæge til at sende billederne til Ken. På daværende tildspunkt spørger jeg min egen dyrlæge om produktet canosan - som jeg også har hørt godt om herinde fra - Han siger at det er et produkt de har gode erfaringer med og at det kan jeg evt. prøve. Andet har han ikke rigtig at sige.
Ken ringer til mig imorges og har nu set på billederne. Han siger at han kan se der er slid og at hendes knoglestruktur er lidt speciel. I Know;) Han siger - som tidligere - at han mener det optimale er at lave en kikkertundersøgelse af begge albuer til ca 16.000kr. Jeg spørger ham om han tror at han kan finde noget som han kan gøre noget ved. Det ved han ikke for som sagt er der ikke noget synligt på billederne. Han nævner endvidere at jeg nok ikke skal forvente at hun blir specielt gammel. Jeg spørger ham om den kikkertundersøgelse/operation kan medvirke til at hun stopper med at halte og at hun blir ældre end han tror. Det ved han ikke, siger han.

Jeg må ærlig talt sige at jeg ikke har lyst til at hun skal igennem alt det når han hverken kan sige det ene eller det andet. Min teori er stadig at hendes halthed kommer fra noget i skulder/nakke som min massør - forhåbenligt - finder ud af på fredag, hvor vi har en tid.

Jeg føler mig lidt tabt i det her:( Min egen dyrlæge ved nada og ham i Fakse føler jeg måske lidt tænker på pengene i stedet for på dyret.

** Vil gerne påpege at jeg ikke er ude på at hænge nogen ud**

Er der ændre dyrlæge som jer herinde har god erfaring med på dette punkt?:)

Jaa, så blev det alligevel en lang smøre, men tak fordi I gider læse det:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge - Halthed
Kommentér på:
Dyrlæge - Halthed

Annonce