"Bare en hund" "Bare en hund"
"Fra tid til anden, fortæller folk mig," op med humøret, det er bare en hund ", eller" det er en masse penge for bare en hund ". De forstår ikke den tilbagelagte afstand, den tid, eller omkostningerne til "bare en hund". Nogle af mine stolteste øjeblikke er kommet omkring med "bare en hund". Mange timer er gået, og min eneste virksomhed var "bare en hund", men jeg havde ikke engang føler sig forbigået. Nogle af mine mest triste øjeblikke har som følge af "bare en hund", og i de dage af mørke, den blide tryk på "bare en hund" gav mig trøst og fornuft for at overvinde den dag. Hvis du også synes det er "bare en hund", så vil du sikkert forstå faser som "bare en ven", "bare en solopgang", eller "bare et løfte". "Bare en hund" bringer ind i mit liv, selve essensen af venskab, tillid, og ren utøjlede glæde. "Bare en hund" fremhæver den medfølelse og tålmodighed, der gør mig til et bedre menneske. På grund af "bare en hund" Jeg vil stå tidligt op, gå lange ture og kigge længselsfuldt på fremtiden. Så for mig og folk som mig, er det ikke "bare en hund", men en legemliggørelse af alle de håb og drømme for fremtiden, de gode minder fra fortiden, og den rene glæde ved i øjeblikket. "Bare en hund" bringer ud af, hvad der er godt i mig og omstillinger mine tanker væk fra mig selv og de bekymringer af dagen. Jeg håber, en dag de kan forstå, at det ikke er "bare en hund", men de ting, der giver mig menneskeheden og holder mig fra at være "bare et menneske." Så næste gang du hører sætningen "bare en hund", bare smile, fordi de "bare ikke forstår."
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 409
jun 2009
Følger: 232 Følgere: 103 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 139 Svar: 3.002
kan ikke forstå dem der siger"bare en hund" det er jo vores børn.
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.036
Engang lige efter et besøg. Sider jeg og holder lidt bekymret øje med hende.
En ven (potentiel kæreste) sagde
"Hvorfor får du den ikke aflivet, det er jo bare en hund"
Behøver jeg sige han aldrig blev kæreste og ikke er en ven i dag?
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 1.618
Ej tænk han kan overhoved for sig selv til at sige sådan til en hundeelsker? Det er hul i hovedet... ligesom det Familien rødtop skriver.
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.042
mar 2009
Følger: 37 Følgere: 28 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 1.456
og så synes jeg godt om!
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.003
Der er os den her : Nogle ser bare en hund. Andre ser en ven for livet <3.
jan 2009
sep 2007
Følger: 100 Følgere: 97 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 591
mange gange.
Jeg synes godt om.
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000
Og det er endnu værre hvis man har kat. Jeg har venner, der er røget langt ned på vennelisten og blevet bekendte, fordi de mener det er sjovt og i orden at komme med dumsmarte bemærkninger om at skyde mine katte.
Hvad foregår der lige oveni hovedet på dem? Jeg kunne aldrig drømme om at komme med "sjove" bemærkninger om at slå noget ihjel som de holdt af, eller bare at ødelægge noget som var vigtigt for dem. Jeg kan lige forestille mig at de sidder og viser mig et papirklip deres tipoldemor havde lavet og som familien havde værnet om i generationer og jeg så for sjov holder lighteren hen til den og truer med at brænde den af - for det er jo i bund og grund "bare et gammelt stykke papir".
jan 2009
Lige præcis, giver dig fuldstændigt ret!
jan 2009
jan 2009
aug 2011
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 157
"Bare en hund"