1.344 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

"Bare en hund" "Bare en hund"

"Fra tid til anden, fortæller folk mig," op med humøret, det er bare en hund ", eller" det er en masse penge for bare en hund ". De forstår ikke den tilbagelagte afstand, den tid, eller omkostningerne til "bare en hund". Nogle af mine stolteste øjeblikke er kommet omkring med "bare en hund". Mange timer er gået, og min eneste virksomhed var "bare en hund", men jeg havde ikke engang føler sig forbigået. Nogle af mine mest triste øjeblikke har som følge af "bare en hund", og i de dage af mørke, den blide tryk på "bare en hund" gav mig trøst og fornuft for at overvinde den dag. Hvis du også synes det er "bare en hund", så vil du sikkert forstå faser som "bare en ven", "bare en solopgang", eller "bare et løfte". "Bare en hund" bringer ind i mit liv, selve essensen af venskab, tillid, og ren utøjlede glæde. "Bare en hund" fremhæver den medfølelse og tålmodighed, der gør mig til et bedre menneske. På grund af "bare en hund" Jeg vil stå tidligt op, gå lange ture og kigge længselsfuldt på fremtiden. Så for mig og folk som mig, er det ikke "bare en hund", men en legemliggørelse af alle de håb og drømme for fremtiden, de gode minder fra fortiden, og den rene glæde ved i øjeblikket. "Bare en hund" bringer ud af, hvad der er godt i mig og omstillinger mine tanker væk fra mig selv og de bekymringer af dagen. Jeg håber, en dag de kan forstå, at det ikke er "bare en hund", men de ting, der giver mig menneskeheden og holder mig fra at være "bare et menneske." Så næste gang du hører sætningen "bare en hund", bare smile, fordi de "bare ikke forstår."

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Bare en hund"
  • #1   27. sep 2011 Synes godt om smiley

• #3   27. sep 2011 da en nærtsående blev kørt ned som 9 årig og hjerneskadet sagde "gerningsmanden" der er jo børn nok.......sådan ser mange mennesker også på hunde der er jo hunde nok....der står man og har røde øjne og et sår indeni der ikke vil/kan stoppe med at bløde/gøre ondt for Candy er død.....nu snart et år siden det bløder stadig......
    kan ikke forstå dem der siger"bare en hund" det er jo vores børn.

• #4   27. sep 2011 Cleo havde allergi, og 3-4 gange om året ondt i maven så hun skulle rundt om Dyrlægen og have noget medicin.
    Engang lige efter et besøg. Sider jeg og holder lidt bekymret øje med hende.
    En ven (potentiel kæreste) sagde
    "Hvorfor får du den ikke aflivet, det er jo bare en hund"

Behøver jeg sige han aldrig blev kæreste og ikke er en ven i dag?

• #5   27. sep 2011 Renee V:
    Ej tænk han kan overhoved for sig selv til at sige sådan til en hundeelsker? Det er hul i hovedet... ligesom det Familien rødtop skriver.

• #6   27. sep 2011 Den er dejlig :o)

• #7   27. sep 2011 Jeg stjæler den altså..

og så synes jeg godt om!

• #8   27. sep 2011 Jeg plejer at sige/skrive til folk når de fyre den da af med "Det er bare en hund" at folk der siger "Det er bare en hund" ikke ved hvad ægte kærlighed vil sige smiley

Der er os den her : Nogle ser bare en hund. Andre ser en ven for livet <3.

• #9   27. sep 2011 Nogle folk fatter bare ikke hvad det kan betyde for en... jeg har også fået den kastet i hovedet med at det "bare er en hund". min hund er for mig, hvad der svare til dit barn for mig. Jeg kan ikke få børn og derfor er hunden mit liv.

• #10   27. sep 2011 Hvor har du ret Mette der er mange folk som ikke har følser, som siger at det er bare en hund. Jeg har også fået den kastet i hovedet
    mange gange.

Jeg synes godt om.

• #11   27. sep 2011 Jeg vil sige det er mangel på empati og respekt for andre folks følelser. Det har ikke noget at gøre med om man er dyreelsker eller ej. Det er en ting ikke at føle på samme måde overfor dyr selv, men en anden ting ikke at kunne sætte sig ind i at andre føler anderledes end en selv og så i det mindste respektere det.

Og det er endnu værre hvis man har kat. Jeg har venner, der er røget langt ned på vennelisten og blevet bekendte, fordi de mener det er sjovt og i orden at komme med dumsmarte bemærkninger om at skyde mine katte.

Hvad foregår der lige oveni hovedet på dem? Jeg kunne aldrig drømme om at komme med "sjove" bemærkninger om at slå noget ihjel som de holdt af, eller bare at ødelægge noget som var vigtigt for dem. Jeg kan lige forestille mig at de sidder og viser mig et papirklip deres tipoldemor havde lavet og som familien havde værnet om i generationer og jeg så for sjov holder lighteren hen til den og truer med at brænde den af - for det er jo i bund og grund "bare et gammelt stykke papir".

• #13   27. sep 2011 M. I:
    Lige præcis, giver dig fuldstændigt ret!

• #14   27. sep 2011 Har slet ikke oversat den... bare hapset den og synes den var super god.

• #15   27. sep 2011 Tja... men folk fatter da budskabet smiley

• #17   27. sep 2011 tog den lige :o) til min fb ;o)))))) den er søød

Kommentér på:
"Bare en hund"

Annonce