5.508 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Bare en hund Bare en hund

"BARE EN HUND"

Fra tid til anden fortæller folk mig:"Op med humøret - det er "bare en hund"" eller "Det koster mange penge for "bare en hund"". De forstår ikke den glæde og de timer, og penge jeg bruger på "bare en hund".
Nogle af mine mest stolte og største oplevelser har jeg med "bare en hund".
Mange timer er gået hvor mit eneste selvskab var "bare en hund". Og aldrig har jeg følt mig krænket......... eller mindreværdig.
Nogle af mine sørgeligste øjeblikke har været som følge af "bare en hund", og de dage i mørket hvor jeg har grædt, har "bare en hund" altid været ved min side. "Bare en hund" gav mig trøst til at overvinde de dage der måtte komme.
Hvis du syntes at det er "bare en hund" vil du sikkert heller aldrig forstå sætninger som "bare en ven", "bare en solopgang" eller "bare et løfte".
"Bare en hund" bringer mig et fantastisk venskab, tillid og ubegrænset glæde. "Bare en hund" bringer den medfølelse og tålmodighed frem hos mig som jeg har brug for, for at blive et bedre menneske. På grund af "bare en hund" kan jeg finde på at stå tidligt op, gå en lang tur og se med oprejst pande imod fremtiden. Så for mig, og folk som mig, er det ikke "bare en hund". Men håb og drømme om fremtiden, glade minder fra fortiden og den rene glæde af øjeblikket.
"Bare en hund" bringer det bedste frem i mig og får mine tanker væk fra mig selv og dagens bekymringer. Jeg håber at folk en dag kan forstå at det ikke er "bare en hund", men menneskets bedste ven, som holder mig og menneskeheden fra at være "bare et menneske".

Kopier hvis du, ligesom jeg, synes at "bare en hund" er meget mere!

Har sakset den fra en god veninde... smiley Du ved hvem du er...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bare en hund
Kommentér på:
Bare en hund

Annonce