{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vores hund snorker
  • #1   21. jun 2006 Xanthos snorker ogås en gang imellem.... Men det kommer meget an på hvilken stilling han sover i....

På ryggen med benene i vejret, så er der lyd på, og når han ligger under skrivebordet med hoved på kontorstols hjulene snorker han også helt vildt :o)

• #2   21. jun 2006 hehe så er det ik kun vores hund det er galt med. der kommer sikkert nogle billeder af den her idag eller i morgen

• #3   21. jun 2006 har lige vært inde og kigge på nogle andre grand danois herinde. syns da der er et par stykker eller flere der ik bliver særligt gamle. er det generalt for den race

• #4   21. jun 2006 Det er ganske normalt at en Grand danois snorker - det gør vores også - og har gjort det siden de var helt små...

Ozzy lyder tit som en havnearbejder - Griner

• #5   21. jun 2006 Tror at de snorker højere, jo mere trætte de er.. Bella kan også bare snorke højt af sin lille størrelse.. Tror det er meget normalt smiley

• #6   21. jun 2006 Jonas : Der er nogen Grand danois der ikke bliver særlig gamle - det kan skyldes mange ting - nogle af dem har fået mavedrejning hvilket er en ting GD'er er meget udsat for hvis man ikke sørger for at de spiser højt med hovedet og får små måltider...
    Der er også nogle der dør tidligt fordi de enten har fået HD eller genfejl...
    GD'er har også tendens til for stort hjerte eller hvis den bliver overvægtig at få fedt om hjertet...

Men kender en der har haft 2 gd'er der blev 10 og 12 år - så det er trods alt ikke alle der dør tidligt... smiler

• #7   21. jun 2006 mette.
    tak for svaret. hva kan man ellers gør for at undgå dette

• #8   21. jun 2006 Hvilket af det Jonas ??

• #9   21. jun 2006 ik noget alligevel. har lige vært inde og læse lidt om det

• #10   21. jun 2006 Helt i orden ;o)

Men mht mavedrejning er det vigtigt at hunden hviler 30-45 min før og efter maden...

En god ting er også at give din hvalp c vitamin som tilskud til foderet og fiske olie... og så find et godt foder - det er trods alt det vigtigste... og ikke hvalpefoder da det er en gigant race...

Sørg for at din GD ikke får for meget foder så den bliver overvægtig - heller lidt for slank end for tyk... smiler

• #11   21. jun 2006 okery. takker

• #12   21. jun 2006 Mette og Tommy: Mht mavedrejning... Hvad er det for noget?? Og er det noget man generelt skal passe på? Altså med alle racer? Odins madskåle står nede på gulvet og han når ikke altid at hvile efter morgenmaden, før vi går tur.

• #13   21. jun 2006 Karina : Jeg ved ikke om det er alle racer der er udsat...
    Ved at store og gigant racer har tendens til det - men kender kun til GD'er der er døde af mavedrejning... eller hov vent lige synes jeg læste her inde på HG - om en shæfer der fik - men det overlevede heldigvis...

Men jeg ville nok lige meget hvilken stor hund jeg havde - lade den hvile for en sikkerheds skyld...

Det med madskålen - er for at de ikke sluger for meget luft når de spiser...

• #14   21. jun 2006 Hunde med en dyb brystkasse har desværre en vis tendens..
    Nævner lige i flæng (ud over GD) Boxer, Pointer, Weimaraner, Hønsehunde, Schæfer.. Og der er flere..
    Dog er GD´eren den jeg oftest har hørt problemet omtalt *s*
    Gad vide om ikke også mynder har denne tendens ?

• #15   21. jun 2006 Hovs.. *g*
    Geister snorker også som et "voksent mandfolk", og har alle dage gjort det ;-))

Kommentér på:
Vores hund snorker

Annonce