483 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Back on Track Back on Track

Hej Alle

Nu er der så mange indlæg om back on track dækkener osv. jeg tænker på hvordan de skal bruges? er de kun til at forebygge fx gigt eller også til gå ture med hunden?

jeg står og skal ind og se hubertusjagt d. 6 november hvor jeg regner med at medbringe min hund, der er der jo rigtig koldt og vi skal være der i mange timer, der tænkte jeg på om det kan være brugbart?

/Maja

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Back on Track
  • #1   8. okt 2011 Altså jeg bruger det ikke på gå ture men til træning og konkurrencer når det er meget koldt og jeg ved at drengene skal ligge stille i lang tid i bilen. Derudover bruger jeg det til Blue når han er i hundegård. Du kan sagtens bruge det til gåture, det gjorde vi med vores gamle hund der havde mistet alt underulden.
    Vi er super glade for vores, hvis Blue er våd tørrer han i løbet af ingen tid.

• #2   8. okt 2011 Jeg bruger kun mit når min hund ligger i bilen om vinteren - ellers ikke. Men jeg synes da at ideen om at give din hund dækken på er god - du kan jo altid tage det af hvis den puster for meget smiley

• Tine P
    Tine P Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #3   8. okt 2011 hvis det virker ligesom hos mennesker, skal hunden vænnes til det med nogle timer af gangen, men det bør stå på pakken, når man køber produktet

• #4   8. okt 2011 Jeg bruger mine altid!. Om det er efter svømning, efter træning, i bilen og på tur. Jeg har det tykke af dem til mine..

Kommentér på:
Back on Track

Annonce