{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

Hjemmelavet hundemad {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der laver deres hundemad selv? Jeg barfer mine hunde, men jeg vil så gerne ud på en 4 ugers tur i autocamper sammen med hundene, men kan ikke have deres mad med.

Min ene hund har allergi og tåler ikke nogen former for tørfoder, så den mulighed er udelukket. Så nu vil jeg høre om der er nogen herinde der selv laver hundemad, og i så fald hvordan.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmelavet hundemad
  • #1   13. okt 2011 Hvis du vil på tur i autocamper har du vel et køleskab.Så kan du jo f.eks købe kylling, indmad og ben i dagligvare butikkerne ellers er der jo BARF butikker over hele landet? Så kan du jo købe til et par dage af gangen.

  • #2   13. okt 2011 Hvad skal du selv spise på den tur? smiley

  • #3   13. okt 2011 Hvis du en fryser i camperen, kan du lave noget af maden hjemmefra.
    Jegh har lavet mad til mine hunde i mange år, og været på camping i flere uger. Du kan se opskrifterne på www.pomdies.dk under foder.


  • #4   13. okt 2011 Min mor laver altid selv mad til hendes hunde, det blander hun så med deres tørkost.
    Men hun koger ris, grøntsager og enten fisk eller kylling sammen og laver det i så store portioner så hun bare fryser noget ned og så kan hun tage det op når hun har behov for det smiley


  • #5   13. okt 2011 når du barfer, kan du vel købe noget kød hvor du kommer frem, kommer du grønt i kan det vel også gøres... talte lige i går med en der har råfodret i mange år og hun sagde at man sagtens kan købe fx en pakke fars af hvad som helst og røre sammen med enten rå grønt, kogt grønt eller optøet grønt, og fx lidt ris hvsi man vil det... nu ved jeg ikke hvor meget du skal bruge pr dag men det kan vel holde sig i køleskab og noget fryses.... der er også barf komplet kost i frosne blokke fra fx Narures:Menu... Har lige i dag købt 12 blokke a 300 gr, der vil fx ca være til 24 dage til min, hvis hun får lidt andet, de kostede 139 kr og skal bare tøs op, nogle giver også frosset.... de fylder ikke alverden hvis der er en fryser...

  • #6   13. okt 2011 Jo jeg kan godt købe kød på turen, og det ender det nok også med. Jeg har slet ikke fryse plads til at kunne have kød til 24 dage. Men jeg må så se gennem fingre med, at deres mad bliver knap så varieret som når vi er hjemme.

  • #7   13. okt 2011 hvor meget spiser de pr dag...

Kommentér på:
Hjemmelavet hundemad

Annonce