{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjemmelavet hundemad
  • #2   14. okt 2012 Ja det skal der smiley Men det er specifikke mængder fra hund til hund.

    Jeg har en opskrift lavet specielt til Luna. Udfra hendes alder og energiniveau.

    Men det består af: kylling, brune ris, søde kartofler og så en del vitaminer og kalk etc


  • #3   14. okt 2012 nej ikke råt. Jeanette: hvor køber du det henne og hvor har du fået opskriften fra?? smiley

  • #4   14. okt 2012 Prøv at se på min hjemmeside: www.pomdies.dk
    Jeg har lavet maden til mine hunde ca 8 år og aldrig haft problemer - tværtimod.









  • #5   14. okt 2012 jeg kan ikke komme ind på din hjmmeside.

  • #6   14. okt 2012 Jeg køber de fleste vitaminpiller via nettet, på helsekost-bixe.

    Jerndråber og d-vitaminerne har jeg købt i hhv Brugsen og apoteket. Kalk er tørrede knuste æggeskaller.

    Det er en veninde, der er uddannet i ernæring til dyr, der har lavet den til mig smiley


  • #8   15. okt 2012 som du kan se, får du lige så mange forskellige svar, som brugere der spørger.
    det er et emne der er svært at svare rigtigt på. Det er meget besværligt selv at sammensætte foderet, så hunden ikke kommer til at mangle eller få for meget af noget.


  • #10   15. okt 2012 færdigtblandet foder er lavet ud fra års forskning, og indeholder det der skal til i et vist stadie af hundens liv. og stabilt foder giver en stabil fodring. skifter man foder, skal det ske over nogle dage.
    tror nu ikke en hund "tænker" over om den får forskelligt foder hver dag.
    Nogle mennersker lever for at spise, hunde spiser for at leve.


  • #12   15. okt 2012 Da jeg var ung, tror jeg slet ikke der var tørfoder som i dag, så den gang fik hunde jo altid menneske mad, eller noget der hen ad.
    Jeg brugte meget hele sild, og kogt havregryn, så var der selvfølgelig de almindelige leverpostegs madder, så fik de hakket ko mave, og så en masse rå knogler.
    Den gang kunne man også købe et pulver på foderstationerne, som bestod af knopgler hove og affald fra dyr...Men det blev forbudt dengang, nogle i England tror jeg det var fik en hjernelidelse af at soise kod fra deres kvæg...Hvis nogen husker hvad denne sygdom hed, skriv det endelig...Nå men så blev det forbudt...I det hele taget blev det helt hysterisk med det man mågtte købe...Den gang købte jeg også noget som hed pandelapper, fra en forhandler i Synder Jylland, flere kilo.
    Ja det var tider dengang... Det kostede næsten ingen penge i forhold til i dag.


Kommentér på:
hjemmelavet hundemad

Annonce