{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at vende sin hund til tøj
  • #1   18. okt 2011 Forbind vestene med noget godt. Hvis hundene ved at når de for vesten på skal de ud og gå tur - så plejer det som regel at være godt nok herhjemme smiley

    Ellers bare super meget ros og måske en godbid når de har dem på smiley


  • #2   18. okt 2011 Ynglingskikserne i hånden, vesten på - og så går i ud og laver noget sejt og herligt =)

    Kaoz gik med hundesko hele sidste vinter, han blev ikke spurgt, fik bare Frolic og var glad ; )



  • #3   18. okt 2011 Disen NÆGTEDE at gå med trøje/dækken uanset hvor mange godbidder hun fik. Jeg gav hende det på indenfor aå hun havde mere tid til at vænne sig til det og gåture ikke blev noget øv. Derinde fandt jeg så hendes yndlingslegetøj frem, kælede med hende osv og lod hende bare være i fred med det på og efter en uges tid, vil jeg tro, var hun ok med det

  • #4   18. okt 2011 Jeg ignorede bare mine hunde. Der er ingen grund til at at vise dem, der er noget i vejen. Og det gør man så snart man reagere på det de gør. Hvis du forstår ? smiley
    Min hunde ville ikke have det på i starten, men jeg lod som ingen ting, og gik videre. Nu er der ingen problemer smiley


Kommentér på:
at vende sin hund til tøj

Annonce