{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

kan ikke lide hiannden {{forumTopicSubject}}

Hmm.... har et problem... vi har jordens dejligste labrador, en kastereret dreng på 4½ år... vi fik ham som hvalp sammen med hans bror, som vi efter et år måtte af med, da vi slet ikke kunne styre den... og den var meget frembrusende over for ham vi har nu. Carlo, ham vi har, blev en helt anden hund og meget nemmere at have med da han lystre vores mindste vink og min mand bruger ham til jagt... skal siges han er en rigtig farhund... men nå, min veninde får en golden retriver, en dame... og fra første møde har carlo været en muggen herre.... de kan fint lege sammen på gåture, men så snart det hedder have eller i huset begynder carlo at savle helt vild og gider bare slet ikke Tiggi.... de kan sidde ude i haven med ryggen til hinanden og så snart de kommer ind hænger carlo helt oppe i nakken af os for uha se mig, jeg er vigtigst... eller noget.... det undre mig virkeligt, da vi kan møde alverdens hunde og han kommer fint ud af de med alle uanset køn... undtagen Tiggi... nogle siger at det måske er fordi hun er gul og har lidt den samme frembrusende måde som hans bror og at det er derfor.... syntes vi har prøvet alt og er nu ved at opgive..... nogen der har foreslag eller skal man bare lade de to kræ blive hjemme ?????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan ikke lide hiannden
Kommentér på:
kan ikke lide hiannden

Annonce