{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Kan ikke lide katte? {{forumTopicSubject}}

Står med et mere eller mindre stort problem da min hund bestemt ikke synes om min kat.

Vi fik en killing herhjem for knap 2 uger siden grundet den intet hjem havde. Problemet opstod sådan set med set samme. Min hund kan bestemt ikke lide den. Hun jagter den, holder den nede ved at sætte sig på den og bider den. (Vi skælder hende selvfølgelig ud og skiller dem ad) . Hun vil hele tiden have fat i katten og jeg tør ikke lade dem være alene sammen. Er bange for hun vil bide den ihjel, hvis jeg lader dem være alene sammen.

Jeg er simpelthen så frustreret og ked af det inde i mig selv. For er synd for både katten og hunden, at det skal være sådan her.

Hvad skal jeg gøre? Kan jeg overhovedet gøre noget for at ændre hendes syn på katte?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke lide katte?
  • #1   15. aug 2015 Omplacer katten og indse at det ikke var det rette hjem smiley

  • #4   16. aug 2015 Vil nu også sige at killingen havde været død for længst, hvis det var blodigt alvor..

    Du er nød til at dele noget af huset op, så katten kan have sit frirum, uden hunden kan komme til den.
    Den skal have sit sted hvor den kan sove/spise/gå på bakke og bare være i fred.

    Hunden må evt holdes i kan line, og de skal være under konstant observation når de er sammen, så i kan korrigere hundens voldsomme adfærd.
    ROS for rolig sød adfærd, ros for at møsse katten, ignorere kattten, lade være med at løbe efter katten osv., hunden skal ikke få succes med at tryne katten eller jagte, det skal stoppes inden det kommer så langt.
    Og så gode guffer og stille ros. smiley



    Så skal det nok komme til at lykkes.


  • #7   16. aug 2015 Vores kat kunne heller ikke li hunde. hun bliv helt vildt gal og sur første gangen her efter et halv år går de og knubber sin op af heninden uden problemer smiley vores nye hund sif har osse lidt problemer med og lad katten være i fred men vores kat siger fra hvis det bliver for meget ellers siger vi bare Sif stop så og lad katten være i fred så gå hun bare:) så jo det kan lad sin gøre hvis man bare giver det tid

Kommentér på:
Kan ikke lide katte?

Annonce