{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Kan ikke lide naboen? {{forumTopicSubject}}

Hejsa ??

Jeg har jordens rareste labrador på 6 år, men der er én af vores naboer som hun bare ikke kan lide. Hun knurrer ad ham hver gang hun ser ham og det gør hun ikke ved nogle andre. Hun har aldrig haft nogle dårlige oplevelser med ham.
Er der nogle der har en ide om hvorfor hun er sådan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke lide naboen?
  • #1   13. dec 2014 Nogen mennesker har bare den virkning på dyr, husk, hunde og børn er enormt gode til at fornemme om en person er "ægte" min ene rottweiler (Emma) knurrede kun af to personer, alle andre var velkommen også fremmede på gaden, ville de nusse hende, så måtte mor her, acceptere det hehe men de to hun knurrede af, ja dem inviterede jeg ikke hjem mere og ganske rigtigt. Det viste sig at være nogle dårlige menneske,, men igen, det kan også være hun bare føler sig usikker, måske det hans gang, hans tøj, hans kropsholdning, kunne være hun skulle prøve at hilse på ham og han være udstyret med kiks, men igen, er det ik en du har behov for at ha kontakt med, så vurdere om du vil prøve at gøre noget ved det, eller bare acceptere at hun ik bryder sig om ham smiley

  • #2   13. dec 2014 Jeg har nu to gange oplevet Morgan opføre sig gøende og knurrende, usilker/bange over for to forskellige personer.
    Han er ellers det rareste og mest kærlige væsen.
    Er overbevist om, at disse to har udstrålet noget som har fået ham hylet ud af den.
    Mon ikke det er det samme med din lab?


  • #3   13. dec 2014 De har prøvet og hilse et par gange, men hun knurrer stadig... Jeg tror ikke han har lyst til og give hende en kiks.. Ja det er bare lidt pinligt og have en hund der virker farlig...

  • #6   13. dec 2014 Heh ja jeg tror også sagtens man kan blive venner med næsten en hver hund hvis bare man tør, og det er nok det største problem med vores nabo..

  • #7   14. dec 2014 Sådan har Lia det med en enkelt af vores venner (og der altså ikke noget lumsk ved ham). Vi har gjort det at han har ignoreret hende. Hun er så begyndt selv forsigtigt at opsøge ham og når hun gør det får hun en guf (hun ville ikke tage imod den til at begynde med og vi snakker altså om Frk. Madglad). Han bliver nok aldrig hendes yndlingsgæst, men det går da bedre og bedre for hver gang de ses. Nu tager hun da imod guffen og knurrer ikke længere af ham. Han må også nogle gange nusse hende kort på hovedet.

  • #8   14. dec 2014 Dana har det desværre sådan med vores den ene søn, at hun slet ikke kan klare ham, og han har heller ikke gjort hende noget overhovedet.

    Hun nøjes ikke med at knurre, hun flyver baglæns mens hun skælder ud for fuld skrue smiley

    Og sidst han var her, fulgte hun efter ham med rejste børste og ludende hovede, og snappede efter hans ankler.

    Han har en enkelt gang søgt kontakt med hende, som vi optog og lagde ind her. så det var kun for fotografens skyld han gjorde det, ellers ignorerer han hende.


Kommentér på:
Kan ikke lide naboen?

Annonce