{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skånekost
  • #1   4. nov 2011 *skånekosten

• #2   4. nov 2011 Ligesom når den fodres normalt, sådan plejer jeg at gi når jeg har en sart hund smiley

• #3   4. nov 2011 Jeg gør det oftere end normalt og selvfølgelig i mindre portioner

• #4   4. nov 2011 Tanken er, at maven, der i forvejen er ude af balance har nemmere ved at håndtere små mængder. men det kommer nok også an på, hvor galt det står til

• #5   4. nov 2011 Ved mild akut opstået diarré opstartes hunden på skånekost. Skånekost kan enten købes hos dyrlægen eller selv tilberedes i hjemmet. Ønsker man at tilberede foderet i hjemmet er huskereglen: lyst, let og i små portioner. Det kan generelt anbefales at koge ris til hunden og blande dem med enten kogt kylling, kogt lys fisk eller hytteret. Skånekost gives i små portioner flere gange i døgnet.

Ved kraftig akut opstået diarre bør hunden fastes et døgn, for at få ro på mave og tarme, hvorefter den opstartes på skånekost som ovenfor beskrevet. Hvis der ligeledes er opkastninger forbundet med diarréen fastes hunden et døgn og skånekost opstartes. Skånekost skal altid gives indtil mindst to dage efter hunden igen har normal afføring.

Overgang til normal kost bør være gradvis og gøres bedst ved at blande skånekost og almindeligt foder et par dage.

Fra Gentofte Dyrekliniks hjemmeside

Kommentér på:
Skånekost

Annonce