{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Kat vs 3 hunde? {{forumTopicSubject}}

ja, så var min lille chihuahua Tenna, Tobey og min mors hund Loke lige ude på en natte tissetur i baggården, og minsandten om der ikke efter 10 min tid hopper en kat over muren og går i direkte gang imod Tenna. Jeg gik fra at have en sød chihuahua, en sød blandingshund og en sød Golden til at have 2½ Glubske Rottweilere på få sekunder smiley (den ½ er for Loke, jeg ved ikke om det han gjorde var at pive eller gø) Katten opdager et split sekund efter at der var flere end bare den der chihuahua og fryser. Jeg fik så lige 10 sek til at overveje situationen imens de stod og knurrede af katten før de fik den jaget ud af baggården.

Men helt ærlig, hvor dum en kat kan man have lov til at være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat vs 3 hunde?
  • #1   13. nov 2011 Tja, i sommers var der også en kat der jagtede vores kat ind i hundegården, dumt, men den nåede da heldigvis ud igen helskindet.


  • #2   13. nov 2011 Nu kunne det også være at katten ikke er vant til hunde, der ikke kan lide katte. Min den ene kunne sagtens finde på det stunt der, for han har kun oplevet kattevenlige hunde hele sit liv og er generelt meget nysgerrig og venlig.

    Heldigvis er han indekat. smiley


  • #3   13. nov 2011 Mine hunde er overhovedet ikke vandt til katte, tror også det var derfor der gik de 10-11 sek før de egentlig reagerede

Kommentér på:
Kat vs 3 hunde?

Annonce