Når hunden forsvarer far (lidt humor) {{forumTopicSubject}}
Vi kender alle det at vi har en hund, som når far/manden i huset(flokfører) ikke er hjemme, bliver mere beskyttende overfor mor i huset..
men må indrømme at da min lille overglade, "jeg gør aldrig og ved slet ikke hvordan man knurrer vaps" hun pludselig gav lyd fra sig fordi Kammeraten kom for tæt på far, der brød jeg sku sammen.... af grin!!!
Hun har ALDRIG i den tid jeg har haft hende gøet eller knurret (jo i søvne) og det var heller ikke, slet slet ikke i den grad hvor jeg tænker at hun er agressiv - slet ikke, men HUN SAGDE NOGET...
... og nu sidder jeg stadig i sofaén og små klukker fordi herhjemme er det skisme ikke damen i huset som hunden finder en naturlig trang til at beskytte, det er skam herren...
.... alfatæven herhjemme - yes sir, det er mig
mar 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 223
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.567
- er helt vild med hun synes at lille mor ikke skal beskyttes men far på 1.94 cm og 104 kg ham skal vi altså bare passe på ( skøre Sally)
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.974
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.567
Hun gør så til gengæld aldrig, enten render hun rundt og er super hvalpet lalleglad og er der så noget der er "farligt" så sætter hun sig hen på mine fødder eller klistrer sig op af mine ben indtil "faren" er forbi
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.974
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.592
Når hunden forsvarer far (lidt humor)