{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Når hunden forsvarer far (lidt humor) {{forumTopicSubject}}

Vi kender alle det at vi har en hund, som når far/manden i huset(flokfører) ikke er hjemme, bliver mere beskyttende overfor mor i huset..

men må indrømme at da min lille overglade, "jeg gør aldrig og ved slet ikke hvordan man knurrer vaps" hun pludselig gav lyd fra sig fordi Kammeraten kom for tæt på far, der brød jeg sku sammen.... af grin!!!

Hun har ALDRIG i den tid jeg har haft hende gøet eller knurret (jo i søvne) og det var heller ikke, slet slet ikke i den grad hvor jeg tænker at hun er agressiv - slet ikke, men HUN SAGDE NOGET...

... og nu sidder jeg stadig i sofaén og små klukker fordi herhjemme er det skisme ikke damen i huset som hunden finder en naturlig trang til at beskytte, det er skam herren...

.... alfatæven herhjemme - yes sir, det er mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når hunden forsvarer far (lidt humor)
  • #1   16. nov 2011 Hehe Sabina. Her er det mor der bliver passet på. For mor er nemlig den bedste i verden. Og de der mærkelige tingester på to hjul der brum brum skal dæmme ikke komme for tæt på. Så må der gøs.

• #2   16. nov 2011 hehe, ting der siger brum brum er altså også bare farlige smiley

- er helt vild med hun synes at lille mor ikke skal beskyttes men far på 1.94 cm og 104 kg ham skal vi altså bare passe på ( skøre Sally)

• #3   16. nov 2011 Lia går helt klart ud fra at vi passer på hende, så her skal vi nok ikke regne med assistance bortset fra at hun gør hvis hun mener der er noget vi skal komme og tjekke. smiley

• #4   16. nov 2011 M.I. : Det er også det jeg har opdraget Sally til, men glemte nok at inkl. kæresten deri smiley

Hun gør så til gengæld aldrig, enten render hun rundt og er super hvalpet lalleglad og er der så noget der er "farligt" så sætter hun sig hen på mine fødder eller klistrer sig op af mine ben indtil "faren" er forbi smiley

• #5   16. nov 2011 hahaha...ja, Lia stiller sig også pænt om bag ved mine ben hvis der er noget der er for voldsomt, men hun lyder til gengæld meget farlig og modig når hun er vagthund

• #6   16. nov 2011 Silje englehund passer også godt på mor. Siger aldrig en lyd (sådan da), men kan hun mærke der er en person jeg ikke er tryg ved, får personen også lige nogle vov'er. :o)

Kommentér på:
Når hunden forsvarer far (lidt humor)

Annonce