{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Grå schæfer {{forumTopicSubject}}

Det er søndag det regner og blåser orkan styrke det er helt stille mine deilige gulklomper sover.
Jeg var ved og gi opp de var ved og ta livet av meg-
Men min søn sa til meg det er ikke noe i veien med hundene det er lederen jeg blev lidt sur men man skal se på hva er det man gør.
Som sakt så gjort ikke stresse og ikke vente for meget.
Nu har de meget og finne på løse oppgaver og de sover sammen-
så enden på visen er de er bare skønne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grå schæfer
  • #1   27. nov 2011 Jeg kom til at tænke på - med tanke på, hvilke sted, de er købt - om de i virkeligheden er grå schæfere (altså schæfere af brugslinjer) eller de er en blanding af hvid hyrdehund og schæfer?

    Lige med det der lederskabshalløj - det er ikke noget jeg personligt tror på, men det er der jo mange der gør.

    Blot vil jeg anbefale ikke at gøre alt til et spørgsmål om magtfordeling, for det er en mennesketing og ikke en hundeting...


  • #2   27. nov 2011 Jeg har købt den for ren schefer jeg tenker på om det kan vere at i stuen er det bare fy nei nei-
    Jeg har slapet av i dag ikke stres hus får vere hus og beskit gol tar det senere.
    Jeg kan ikke kjenne hundene i gjen avslappet ikke noe bråk og spetakkel mye kos og stille leg de sover nu i gjen og bare hyggelig og ha dem.
    De har fodt mange oppgaver og løse og har hygget seg med det.
    Jeg vil lave et fotoalbum så kan du se dem og si hva du synes-
    Jeg er bare så glad for mine to hunde


  • #3   27. nov 2011 Gerne :o)

  • #4   28. nov 2011 Nu har jeg set på billederne - og jeg bliver nødt til at sige til dig, at du er blevet snydt så vandet driver.

    Det, du har købt er to blandingshunde. Der er måske schæfer i, men det er bestemt ikke det eneste. Om der er hvid hyrdehund i, det er muligt, men ikke sikkert heller.

    Men bestemt ikke renracet, og jeg håber ikke du har købt hunden som sådan.

    Og så bevæger jeg mig lige off topic her og siger til dig, at den, der hedder Ulv og som er den største er kraftigt overvægtig. Det er meget meget usundt for den i den alder, leddene kan slet slet ikke tåle det. Så du gør ret i at få sat den på en kur, så den kan tabe sig.


  • #5   29. nov 2011 Ja jeg ved det nok har set realitetn i øynene i dag har snakket med oppdreteren i dag han bedyrer at de er en renraset schæfer men jeg mener at de er ikke søsken ikke fra samme kull
    Ulv ligner en sibirien husky han har en sort trkant på halen kan også se de kraftige lange ben ligner en sledehund av bygning.
    Klart jeg er skufet vred jeg vil ikke si mere.
    Men de vil altid bli elsket mine beste kamerater og følgesvenner.
    De kan ikke noe for at de er en blandingshund vi skal nok få mye moro sammen







  • #6   30. nov 2011 Lige den med trekanten på halen - den får schæferhvalpe altid, når de begynder at skifte fra hvalpepels til rigtig pels. Det er der, det starter. Siden kommer der en stribe på hele ryggen, der langsomt breder sig ned af siderne.

Kommentér på:
Grå schæfer

Annonce