Når hunden finder sig til rette med det samme... Når hunden finder sig til rette med det samme...
Sally og jeg er flyttet fra lejligheden i midtbyen og ud i et rækkehus i en lille landsby.
I Lejligheden var hun MEGET mor kæle og skulle helst ligge i sofaén eller lige ved siden af sofaén konstant samt hun fulgte hver min bevægelse,
Jeg frygtede at hendes mor-hængeri ville blive værre når vi nu flyttede til et nyt sted men hvor har hun da taget fusen på mig,
-Hendes kurv er nu i gangen og der ligger hun lystigt i flere timer om dagen og hygger uden at skulle bedes om at gå i kassen.
-Hun har ikke samme behov for at gå i røven af mig konstant.
-Hun kan lukkes ud i haven uden at sidde på den anden side af døren og vente på at mor kommer ud.
- og hun fortalte lige naboén at han altså ikke skal gå ind i HENDES have når det er mørkt. ( sad i sofaén og knurrede af den mystiske mand udenfor vinduét)
- lige nu leger hun rundt ude i haven med naboéns beagle og hvor er det skønt at se at hun sådan er blomstret op og faldet til ro.
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.215
Det er skønt at se dem hvile mere i sig selv.
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.568
Jeg er godt klar over at alderen også spiller ind og at hun er ved at modnes men når man kan mærke SÅ stor forskel fra dag 1 man flytter ind det nye sted, varmer bare ens hjerte. Er slet ikke i tvivl om at både jeg og Sally bliver lykkelige i vores nye hjem.
Når hunden finder sig til rette med det samme...