595 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Når hunden finder sig til rette med det samme... Når hunden finder sig til rette med det samme...

Sally og jeg er flyttet fra lejligheden i midtbyen og ud i et rækkehus i en lille landsby.
I Lejligheden var hun MEGET mor kæle og skulle helst ligge i sofaén eller lige ved siden af sofaén konstant samt hun fulgte hver min bevægelse,

Jeg frygtede at hendes mor-hængeri ville blive værre når vi nu flyttede til et nyt sted men hvor har hun da taget fusen på mig,
-Hendes kurv er nu i gangen og der ligger hun lystigt i flere timer om dagen og hygger uden at skulle bedes om at gå i kassen.
-Hun har ikke samme behov for at gå i røven af mig konstant.
-Hun kan lukkes ud i haven uden at sidde på den anden side af døren og vente på at mor kommer ud.
- og hun fortalte lige naboén at han altså ikke skal gå ind i HENDES have når det er mørkt. ( sad i sofaén og knurrede af den mystiske mand udenfor vinduét)

- lige nu leger hun rundt ude i haven med naboéns beagle og hvor er det skønt at se at hun sådan er blomstret op og faldet til ro.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når hunden finder sig til rette med det samme...
  • #1   5. dec 2011 Fantastisk. Vi kunne også mærke stor forskel på Meegò da vi flyttede fra Nørrebro til Brøndby Strand.

Det er skønt at se dem hvile mere i sig selv.

• #2   5. dec 2011 ja, det er super skønt at se.
    Jeg er godt klar over at alderen også spiller ind og at hun er ved at modnes men når man kan mærke SÅ stor forskel fra dag 1 man flytter ind det nye sted, varmer bare ens hjerte. Er slet ikke i tvivl om at både jeg og Sally bliver lykkelige i vores nye hjem.

Kommentér på:
Når hunden finder sig til rette med det samme...

Annonce