{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Barf til GD hvalp {{forumTopicSubject}}

Hejsa hundeelskere

Jeg har et spørgsmål som jeg ikke har kunnet finde fyldestgørende svar på så derfor dette:

Om 6 uger får jeg min længe ventede Grand Danois hvalp.
Jeg vil selvfølgelig give hende den bedste start og opvækst og har derfor tænkt meget på at barfe hende fra start.
Er det forsvarligt?
Jeg ved godt at man kan købe færdigblandet fuldfoder i forskellige kvaliteter men jeg har et ønske om at jeg så vidt muligt ved hvad min hund får at spise, ligesom mig selv i øvrigt.
Er der nogle der har erfaring med dette?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barf til GD hvalp
  • #3   2. jan 2012 Ja jeg ville bestem BARF'e en hund i alle aldre og hvis man er ny på området ville jeg personligt kontakte min lokale Rigtig HundeMad eller BARF Center og få lagt en kost plan så man får kyndig vejledning.

  • #4   2. jan 2012 Mange tak smiley

    Jeg tror jeg fik svar eller i hvert fald god information om hvor og hvordan..

    Nu glæder jeg mig bare til d. 9. februar hvor Lille Thyra kommer hjem smiley

    Ønsker go dag til alle smiley


  • #5   2. jan 2012 Jeg har barfet min Bailey siden jeg fik hende. Hun er nu 8 md. Jeg har ikke fortrudt.

    Du skal bare være forberedt på at det koster spidsen af en jetjager at fodre hvalpe. Din kommer virkeligt til at skulle have noget at spidse så prøv at se om du kan finde nogle billige alternativer, så som den lokale slagter, slagterier eller gode rabatter hos din forhandler.


Kommentér på:
Barf til GD hvalp

Annonce