{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gane operation af fransk bulldog
  • #1   11. jan 2012 hvis du vil køre til Bjerringbro så er min dyrlæge fantastisk til kirurgi, så har ingen skrupler med at anbefale ham og ved at han har lavet mange af disse operationer. hvad det koster skal jeg så ikke kunne sige.

    Men prøv da at ringe til Jacob som han hedder


  • #2   11. jan 2012 charlotte vil skyde på at den har en for lang blød gane, så den snorker mere end godt er:-)

  • #3   11. jan 2012 ja det hjælper hvis dyrlægen gør det korrekt. han må hverken tage for lidt eller for meget af. Tager han for meget kan man risikere at maden ryger ned i luftrøret, tager han for lidt får man det resultat du nævner.

  • #4   11. jan 2012 nu er det ikke reverse sneezing man laver ganeoperation for, det er for at lette vejrtrækningen, fordi ganesejlet kan gå ned og lukke for luften, især hvis hunden halser/har det varmt) og de kan i værste fald blive kvalt pga luftmangel i svære tilfælde..

    har aldrig hørt om nogen der er operert for reversesneezing, i så fald må det have været slemt...men om sådan en operation overhovedet hjælper på det skal jeg så heller ikke spille klog på:-)


  • mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 145
    #5   11. jan 2012 man kan godt oprerer for sneezing.
    vi har fået timon fb opereret for for lang gane og så fik han udvidet næse spor.
    5700,00


  • #6   12. jan 2012 Det er fordi han snorker og det er blevet værre.. Han er super frisk og vil gerne lege men det er så synd det forhindrer ham .. Bar om der var nogen med et anbefalet sted

  • #7   12. jan 2012 Ja prøv som sagt at kontakte Bjerringbro dyrehospital og spørg efter Jacob..tlf 86681011

  • #8   13. jan 2012 okay tak )

Kommentér på:
Gane operation af fransk bulldog

Annonce