15.532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Min hund drikker utrolig meget vand Min hund drikker utrolig meget vand

Hej alle glade mennesker.
Må hellere hører jer om det er normalt!
Har næsten lige fået mig den lækreste franske bulldog. Han er nu ti uger gammel. Men han drikker utrolig meget vand han drikker skålen helt op hvis han får lov. Så bliver nød til at fylde den op lidt efter lidt, eller når han ikke ser det. Han kan nemt tømme flere skåle på en dag. Er det normalt! Hjælp?
Knus Michelle

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund drikker utrolig meget vand
  • #1   14. feb 2012 Når nu du lige har fået hunden, så gætter jeg på at den stress-drikker.

• #2   14. feb 2012 nej det er ikke normalt. eller hvor stor er skålen??

• #3   14. feb 2012 Og ja, det er ret normalt. Det burde gå over af sig selv.

• #6   14. feb 2012 ok det har jeg aldrig hørt før, men det er altid godt at lære noget nyt..

• #7   15. feb 2012 Den er nok på 1/2 l. Okay tak for svarene smiley håber det går over snart så smiley

• #8   15. feb 2012 Jeg fik engang en hvalp til viderformidling og hun drak og drak og drak alt hvad jeg satte ned af vand.. Og hold da kæft hun pissede meget.. Indenfor..
    Jeg bestemte mig for at jeg ikke ville lade hendes pisseri gå mig på, så de første 3 dage, fyldte jeg masser af vand i en masse skåle og satte ned en efter en lige inden hun fik tømt den sidste skål.. Ergo: hun måtte ikke nå at tømme en skål før den næste fyldte skål stod klar.. Om natten blev alle skålene sat ned med vand.. så vand over det hele.. og masser af pis hele natten..
    Hvalpen forstod på 3 dagen, at der altid er vand.. Altid ! Så på 3dagen flyttede jeg alle skålene og fyldt en stor. Hun drak det hele og jeg fyldte op. Denne drak hun også og jeg fyldte op igen.. Hun drak en smule og det var tydeligt at se, at hun ikke kunne drikke mere.. Derefter havde hun ingen problemer med vand..

Så som de andre skriver: Hun ved ikke helt om hun får vand igen når hun har drukket dette.. Det går over, så lad hende bare drikke og bid i dig at hun nok ikke kan holde sig så godt smiley

• #9   15. feb 2012 Zena drikker også rigtig meget (tæt på en liter om dagen) – det har hun altid gjort. Nogen hunde drikker bare meget. Man skal bare være opmærksom på det fordi det også kan være tegn på en sygdom, f.eks. blærebetændelse eller nyreproblemer. Jeg syntes du skal give hunden en chance for at falde lidt mere til, og hvis hunden stadig drikker rigtig meget efter en uge – 14 dag, så syntes jeg du bør tage den med til dylle. Evt. kan du snakke med dylle om det hvis du alligevel skal op og få den vaccineret…

• #10   15. feb 2012 "Sjattisser" han? Evt. indenfor? Hvis han drikker meget og tisser ofte (ofte små portioner), kan det også være blærebetændelse. Stress ved flytning sænker det i forvejen ret uudviklede immunforsvar, og derfor er hvalpene lettere modtagelige overfor sygdomme. Dette skete, da vi for tre uger siden, fik vores nye hvalp hjem, og avler fortalte at det var ret "normalt" at 1-2 stykker fra kuldet fik blærebetændelse. Efter en uge med antibiotika og en tranebærpille hver dag, indtil pakken med tranebærpiller var tom, fik has på det. Men som allerede skrevet, kan det også "bare" være stress. :o)
    Held og lykke med bettefyren. smiley

Kommentér på:
Min hund drikker utrolig meget vand

Annonce